.mulla ja miehellä on vaikeeta, mutta on hyviäkin hetkiä. mulla on ystävä, jolle olen paljon jutelellut näistä asioista. kuin myös asioiden ratkaisuista. olen ollut hänen ja miehensä tukena vaikeissa asioissa. enkä ole myöskään tuominnut naisen asioita tietyissä asioissa. nyt sitten ehdotin heille, että vietettäis yhteiset pikkujoulut jossain mökillä. he ja me. ja koska tiesin, että heillä ei ole varaa maksaa mökistä mitään, sanoin, että riittää kun itse tulevat ja hieman ruokaa tuovat tullessaan. no se kaatui siihen, että naisen mies ei halua tulla, jos mieheni sinne tulee. vaikka mies ei ole heille koskaan mitään pahaa tehnyt tai sanonut. no ei väkisellä. mutta en mä ainakaan osaa alkaa kantamaan toisen puolisolle kaunaa, vaikka tää puoliso olis tehnyt mitä vääryystä sille puolisolleen. eihän se asia minulle kuulu, enkä voi asialle mitään tehdä. no ei sitten.
kolmen muun pariskunnan kanssa sitten sovittiin, että mennään mökille, ja kaikki maksetaan tasan neljästään. ruuat ostetaan porukassa ja laitetaan, naiset kokkaa ja miehet tiskaa. no nyt tää nainen sitten oliskin tulossa sinne mökille ukkonsa kanssa. kun kuuli että me mennään joka tapauksessa osallistu he tai ei mutta kun oli sovittu, että ylimääräisiä ei sitten tule, tiettyjen asioiden takia. sanoin tämän sitten naiselle ja sehän vetäs melonit nokkaan.
mitä tuumaatte. miten toimisitte. ja ihan asiallisia kommentteja, joka ei pysty kuin mollaamaan voi pitää suunsa supussa. lisään vielä että yksi syy siihen, miksi nää kaks ei voi sitten enää tulla, että siellä on eräs pari, joiden kanssa tää nainen ei tuu toimeen, ja siitä tulee vain riitaa ja torailua, kun vähä viinaa ottavat, niin sota alkaa. kokemuksesta tiedän
kolmen muun pariskunnan kanssa sitten sovittiin, että mennään mökille, ja kaikki maksetaan tasan neljästään. ruuat ostetaan porukassa ja laitetaan, naiset kokkaa ja miehet tiskaa. no nyt tää nainen sitten oliskin tulossa sinne mökille ukkonsa kanssa. kun kuuli että me mennään joka tapauksessa osallistu he tai ei mutta kun oli sovittu, että ylimääräisiä ei sitten tule, tiettyjen asioiden takia. sanoin tämän sitten naiselle ja sehän vetäs melonit nokkaan.
mitä tuumaatte. miten toimisitte. ja ihan asiallisia kommentteja, joka ei pysty kuin mollaamaan voi pitää suunsa supussa. lisään vielä että yksi syy siihen, miksi nää kaks ei voi sitten enää tulla, että siellä on eräs pari, joiden kanssa tää nainen ei tuu toimeen, ja siitä tulee vain riitaa ja torailua, kun vähä viinaa ottavat, niin sota alkaa. kokemuksesta tiedän
Viimeksi muokattu: