Miten sitä meikkais ittensä...

Oi kauniin ruskeat silmät! Korosta niitä violetin ja malvan sävyillä ja käytä niitä myös rajauksissa häivyttäen. Sisänurkkaan vaaleaa helmiäistä ja rajaukset mustalla jo mainitsemani luomivärin lisäksi. Sitten joko vaaleaa helmiäishuulipunaa tai sitten vaalean violetilla rajauskynällä värität huulet ja kiilto päälle. Äläkä myöskään unohda poskipunaa :)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Siis jos lähden johonkin iltaa istumaan/baariin, näytän tältä


:snotty:
Onkos tuossa joku vika sitten?
ruma naama mitä ei meikillä pelasta?
|O että jotkut osaa olla ilkeitä. eikä ole mikää ruma naama :hug:
Luomiväri vois olla joku toinen. alas ja ylös paksumpi rajaus =)
 
..
pistä rajaus ylös koko luomelle tai vain puoliksi luomeen ( sillä antaa enemmän näköä silmälle ) ja joku erivärinen luomiväri, vaalen ruskea, vaale, punainen :D ihan mitä vain.. ja jos vielä haluat tummemat silmän niin kajalia alas..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Oi kauniin ruskeat silmät! Korosta niitä violetin ja malvan sävyillä ja käytä niitä myös rajauksissa häivyttäen. Sisänurkkaan vaaleaa helmiäistä ja rajaukset mustalla jo mainitsemani luomivärin lisäksi. Sitten joko vaaleaa helmiäishuulipunaa tai sitten vaalean violetilla rajauskynällä värität huulet ja kiilto päälle. Äläkä myöskään unohda poskipunaa :)
Kiitos =)
Täytyy kohta kokeilla, kun oon suihkus käyny =)
 
vieras
näpyt piiloon, nestemäinen musta rajaus yläripsen tyveen. Alaluomelle kajalia "smokey eyes". Luomiväri ehdottomasti toisen värinen. Kulmiin vähän väriä ja poskipuna poskiluun alle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Hmm.. Mahdatkos olla Savon tyttöjä? :)
En, kuis?
Olet erään tuntemani savolaisen tytön kadonnut kaksoissisko siis, hän on iahn kuin kopio sinusta! :)

Kauniin väriset silmät! Jos mulla olis noin ihanan ruskeat silmät, korostaisin sitä esim luumusävyllä. :)
Keski-Suomesta oon =) Mun siskot ei oo yhtään mun näkösiä =)
 

Yhteistyössä