Miten sinulla rinnat reagoivat raskauteen?

  • Viestiketjun aloittaja lapseton
  • Ensimmäinen viesti
lapseton
Otsikossaha se pääosin tulikin :) Miten rinnat reagoivat alkuraskaudessa? Etenkin jos rinnanpäät on jotenkin reagoineet :)

Itselläni nännit on koskettaessa aranoloiset, mutta kun en tiiä johtuuko se siitä jatkuvasta kokeilemisesta :ashamed:
 
vieras
Yllätysraskaus joten olihan niillä sulattelemista. Alkuun kysyivät onko lapsi heidän, mut mun vakuuttelujen jälkeen uskoivat ja nykyään ovatkin parhaat nännit mun lapselle.
 
Lähinnä ensimmäisessä raskaudessa olivat nännit niin arat, että kun suihkun jälkeen oli pelkkä yöpaita päällä, niin piti "ottaa tissit kouraan", kun yhtäkkiä alko niin sattumaan niihin. Se meni aina ohi kohta, mutta pääsääntösesti mun piti yölläki pitää rintsikoita/jonkin sortin toppia, ku ne oli arat, jos ne "oli levällään" :LOL:

Siis "tiukasti" topin sisässä ei ollu ongelmaa, mutta löysä paita suoraan rintojen päällä oli niinku olis viilletty niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yllätysraskaus joten olihan niillä sulattelemista. Alkuun kysyivät onko lapsi heidän, mut mun vakuuttelujen jälkeen uskoivat ja nykyään ovatkin parhaat nännit mun lapselle.
Hyvä juttu että hyväksyivät, ettei tarvinu pulloa antaa.
 

Yhteistyössä