miten sinä olet laihduttanut?

• Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti
himmeli
-kuinka paljon?
-missä ajassa?
-paljonko oli ylipainoa kun aloitit?

itse laihdutin laskemalla kaloreita ja vähentämällä rasvaa. huonot pois kokonaan. en syönyt turhia hiilihyrdaatteja.
laihdutin 4kk 13kg ja ylipainoa mulla oli kun aloitin 10kg
laihdutus jatkuu edelleen,tavoitteena saada vielä pois 8kg

minä
helmikuusta-toukokuuhun -10kg lähti ihan elintapamuutoksella,olin myös sellaisessa ryhmässä mukana josta oli kyllä apuja.nyt ei oo kiloakaan tuon kevään jälkeen lähteny mut ei kyllä tullu takaisinkaan.paljon olisi vielä matkaa mulla alaspäin

kiira
ei raskauskilojen karistusta voi laskee laihdutukseks. jos ne oli vaan vauva kiloja,eikä mässäyskiloja.
mulle tuli painoo odotusaikana 17kg ja ne oli kadonnu kokonaan 1kk synnytyksestä. läskit ei niin nopeesti ois lähtenykkään. sen jälkeen kun rupesin laihduttaan tiputin 2kk aikana 8kg painoa. sitten tulin uudelleen raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kiira:
ei raskauskilojen karistusta voi laskee laihdutukseks. jos ne oli vaan vauva kiloja,eikä mässäyskiloja.
mulle tuli painoo odotusaikana 17kg ja ne oli kadonnu kokonaan 1kk synnytyksestä. läskit ei niin nopeesti ois lähtenykkään. sen jälkeen kun rupesin laihduttaan tiputin 2kk aikana 8kg painoa. sitten tulin uudelleen raskaaksi.
kyläl mulla ainakin ne raskauskilot oli mässäsykiloja,ja niitä tuli 20kiloa yhteensä :LOL:
synnärille "jäi" 5kiloa,siitä oli vauvaa vajaa 4 kiloa

höh
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
kyläl mulla ainakin ne raskauskilot oli mässäsykiloja,ja niitä tuli 20kiloa yhteensä :LOL:
vauvasta johtuvia kiloja tulee n.12kg
itse vauva,kasvanut verimäärä,paisuneet rinnat,turvotus.. ei se ole pelkkä lapsi. ja vaikka odottavan paino ei nouse kun 3 kg synnytyksen aikana,on silloin tapahtunut laihtumista.
kaikki nesteet ei jää synnärille. ihmiset on erilaisia.

höh
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
vauvasta johtuvia kiloja tulee n.12kg
itse vauva,kasvanut verimäärä,paisuneet rinnat,turvotus.. ei se ole pelkkä lapsi. ja vaikka odottavan paino ei nouse kun 3 kg synnytyksen aikana,on silloin tapahtunut laihtumista.
kaikki nesteet ei jää synnärille. ihmiset on erilaisia.
tarkoitin odotuksenaikana..en synnytyksen.

Luin jostain, että maksimissaan painoa (läskiä) kannattaa pudottaa 500gr viikossa - se on 2kiloa kuukaudessa. Jos enemmän pudottaa, niin alkaa mennä muutakin kuin läskiä (nesteitä, lihaksia...).

Mä olen pudottanut 7-8kg muuttamalla elintapoja terveellisemmäksi. Aikaa kului noin 5kk. Vähemmän herkkuja, pienemmät annoskoot, enemmän vihanneksia ja hedelmiä. En vahdannut yhtään kaloreiden määrää. Puntari kerto, oliko tehoa vai pitikö vielä vähän tinkiä jostain.

oon laihtunut monesti. eka laihduin 25 kg metforminin avulla ja sit paino alku junnaan tuossa 70kg, tuli ero paino tippui 10kg kuukaudessa joten nyt paino 60kg ja oon tyytyväinen

otin eron :D ei vaan,alotin laihdutuksen ( = elämänmuutoksen ) toukokuun lopulla,painoin about 74 kg ja nyt painan 60 kg..lisäsin liikuntaa ja jätin herkut pois..säännölliset ruoka-ajat ja sopivia annoskokoja..josko se nyt ois tässä sitten :whistle:

muoks..otin kyllä eronkin :xmas:

aslö
Mä liikun päivittäin vähintään 2 tuntia. Olen poistanut ruokavaliosta leivän, perunan, pastan, riisin, rasvaisen lihan ja tietenkin sokerit. Ja nyt on lähtenyt 5 kiloa 3 kuukaudessa. Ja voin kertoa, että latasen päin lättyä, jos joku tulee mulle sanomaan, että laihdutus on helppoa. Ja minulla on ylipainoa reilu 10 kg eli todellakin on mistä lähteä...

Yhteistyössä