Miten sinä naisena suhtaudut, kun isorintainen nainen käyttää niin tiukkaa ja syvään uurrettua paitaa, että

• Viestiketjun aloittaja "tanya"
  • Ensimmäinen viesti
Mielipiteeni
[QUOTE="vieras";24392319]Itsetunto, joka rekentuu isojen rintojen varaan? Kuullostaa pelottavalle.[/QUOTE]

No huhhuh, veditpäs mutkat suoriksi! Lue uudestaan kommenttini ajatuksella. Ja vastaa sen jälkeen: eikö ole parempi olla tyytyväinen rintoihinsa kuin tyytymätön niihin?

"mou"
No tuota, jos ne tissit tursuaa oikein ulos sieltä paidan alta niin kamalallehan se näyttää. Mutta kyllä jotkut osaa esitellä niitä rintojaan tyylikkäästikin. Ja kateellisena sellaisia tulee katsottua.

"sondersson"
Mun mielestä jokainen saa pukeutua miten tykkää. Vaatteet eivät mun silmissäni tee kenestäkään halpaa/uhkaavaa/hävettävää tai mitään muutakaan.

Ite käytän aika suuria kaula-aukkoja koska mua ahdistaa jos jokin osuu lähellekään kaulaa, ja on ne myös rennomman näkösiä, tykkään.

"sondersson"
Tuli vielä mieleen et voisin tässä kysyä et mikä siinä ihossa joitain kauhistuttaa? Ymmärrän jos ei halua nähdä muiden sukupuolielimiä, persreikää ja nännejä, mut mikä vika on rinnassa, reidessä, vatsassa ym.

"vieras"
[QUOTE="sondersson";24392461]Tuli vielä mieleen et voisin tässä kysyä et mikä siinä ihossa joitain kauhistuttaa? Ymmärrän jos ei halua nähdä muiden sukupuolielimiä, persreikää ja nännejä, mut mikä vika on rinnassa, reidessä, vatsassa ym.[/QUOTE]
Ei se kauhistuta, mutta on tyylikysymys.

En ole koskaan nähnyt kenenkään pukeutuneen noin.
Niinpä. Olen kyllä sitä mieltä, että rintavalla naisella saa mielellään olla aika avonainen kaula-aukko. Ei ihan niinkään, että kaikki on näkyvillä, mutta vähän avaruutta. Tiukasti kaulan likellä olevat kaula-aukot saavat isorintaisen näyttämään paljon lihavammalta, kuin he ovatkaan.

Mutta todellakin, niin avaraa kaula-aukkoa en ole livenä nähnyt, että nännit melkein tursuavat esiin.

"sondersson"
[QUOTE="vieras";24392495]Ei se kauhistuta, mutta on tyylikysymys.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä miksi kukaan jaksaa miettiä onko muiden mielestä tyylikäs, siis ihan arkipukeutumisessa, työ ja juhlat on eri juttu. Eikö ole tylsää pukeutua muiden mielipiteen mukaan?

"vieras"
[QUOTE="sondersson";24392591]Mä en ymmärrä miksi kukaan jaksaa miettiä onko muiden mielestä tyylikäs, siis ihan arkipukeutumisessa, työ ja juhlat on eri juttu. Eikö ole tylsää pukeutua muiden mielipiteen mukaan?[/QUOTE]

Jos lähdet julkiselle paikalle, niin väistämättä myös muut ihmiset näkevät sinut. Pukeutuminen on osa viestintää ja itseilmaisua, mitä haluat viestiä?

"sondersson"
[QUOTE="vieras";24392611]Jos lähdet julkiselle paikalle, niin väistämättä myös muut ihmiset näkevät sinut. Pukeutuminen on osa viestintää ja itseilmaisua, mitä haluat viestiä?[/QUOTE]

en mitään, jonka voi tulkita myös niin että anna mun olla mitä olen, tissivakoni, reiteni, paljaat jalkani, kaikki mikä mussa saattaa jotain ärsyttää, on mun eikä niitä tarvitse tuijottaa jos ne häiritsevät. En minäkään huomauttele kenenkään puolireiteen yltävistä shortseista vaikka ne on mielestäni hirveän näköisiä. En edes kiinnitä sellaisiin mitään huomiota.

Miksi porukka ylipäätään käyttää aikansa muiden toljottamiseen ja arvosteluun?

"vieras"
[QUOTE="sondersson";24392661]en mitään, jonka voi tulkita myös niin että anna mun olla mitä olen, tissivakoni, reiteni, paljaat jalkani, kaikki mikä mussa saattaa jotain ärsyttää, on mun eikä niitä tarvitse tuijottaa jos ne häiritsevät. En minäkään huomauttele kenenkään puolireiteen yltävistä shortseista vaikka ne on mielestäni hirveän näköisiä. En edes kiinnitä sellaisiin mitään huomiota.

Miksi porukka ylipäätään käyttää aikansa muiden toljottamiseen ja arvosteluun?[/QUOTE]

Mitä räväkämmin pukeutuu sitä todennäköisempää on että ihmiset tuojottavat... siksi onkin aika nurinkurista valittaa siitä.

ex-paljastelija
Riippuu vähän missä tilaisuudessa. Työpaikassa, palaverissa tai virallisissa juhlissa tuollainen pukeutuminen on tökeröä pienempi rintaisellakin :)

Itse nuoruusvuosina säväytin pukeutumalla hyvinkin niukkoihin toppeihin ja jäipä joskus rintsikatkin tarkoituksella pois. Äiti komensi laittamaan rintaliivit takaisin päälle, silloinkin kun olin 18-v :D Miehiltä sain kyllä positiivista kommenttia ja huomioita, heidän tyttöystäviltään en.

Nyt 27-vuotiaana ei tulisi mieleenkään enää paljastella noin. Niin, ja minulla C-kupin rinnat.

Hmph
En ajattele mitään. Joskus itekkin käytän, mutta helposti voi tulla vähän halpa olo, vaikka siis en kulje niin että alaosana joku miniminihame, ja avara kaula-aukko. Yleensä joko tai. Ja isot tissit juu on.
Tuntuu että pienirintaisilta se on hyväksyttävämpää, ei ole niin "huorahtavaa".

"sondersson"
[QUOTE="vieras";24392675]Mitä räväkämmin pukeutuu sitä todennäköisempää on että ihmiset tuojottavat... siksi onkin aika nurinkurista valittaa siitä.[/QUOTE]

en mä siitä valita, haluaisin vaan ymmärtää miksi se on joillekin niin tärkeää miten muut pukeutuvat, ja miksi on tärkeää ajatella muiden mielipidettä omassa pukeutumisessa.

Ei mua haittaa että ihmiset kattoo, hauskaahan se vaan on. Ainoo mikä on ärsyttäny on se kun mulle tullaan vinkumaan miten kaikkialla on paskaa ja lasinsiruja ja mun ei pitäisi kulkea avojaloin. Mitä ihmettä se muille kuuluu ja miksi se niitä jaksaa kiinnostaa?!

"vieras"
[QUOTE="tanya";24391975]lähes koko rinnat näkyy ylhäältä nänneihin asti ja loputkin paljastuu myötäilevän paidan läpi selvästi?

Tuleeko kiusallinen olo esim. jutellessa niin avaraan paitaan pukeutuneen rintavan naisen kanssa?[/QUOTE]

Saattaisin keskustelun lomassa ihan puolihuolimattomasti kysyä että onko kenties pessyt paidan väärässä pesulämpötilassa kun näyttää noin pahasti venähtäneen pilalle.

No mulla on isot rinnat ja heti jos on pikkuisenkin kaula-aukkoa (siis suunnilleen mikä vaan muu kuin poolo tai t-paita) tai jotain muuta kun löysä säkki (ei välttämättä edes kireää, vaan istuvaa vaatetta) päällä niin heti joutuu inhottavien tuijotteluiden, limaisten ehdottelujen ja pahimmillaan kourimisen uhriksi. Baarissa ainakin siis. En edes meikkaa paljon enkä käytä läheskään yhtä seksikkäitä vaatteita kuin useat muut, mutta ehkä se on tuo kaliiberi. En tykkää, enkä siksi pukeudu niin. Oon myös aika herkkis, en tykkää että joku tuijottaa ja mun henkilökohtainen tila on suuri. Muiden pukeutuminen on mulle aika lailla yhdentekevää.

Mut mä nyt viihdyn muutenkin parhaiten bändipaidoissa ja farkuissa :)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="sondersson";24392591]Mä en ymmärrä miksi kukaan jaksaa miettiä onko muiden mielestä tyylikäs, siis ihan arkipukeutumisessa, työ ja juhlat on eri juttu. Eikö ole tylsää pukeutua muiden mielipiteen mukaan?[/QUOTE]
No edellä puhuttiinkin työpukeutumisesta. Vapaa-ajalla saa tehdä mitä vaan, jos eivät läheiset häpeä.

"vieras"
[QUOTE="sondersson";24392661]
Miksi porukka ylipäätään käyttää aikansa muiden toljottamiseen ja arvosteluun?[/QUOTE]
Miksi ylipäätään ihmisille on aivot ja silmät annettu, jos ei niitä saa käyttää normaaliarvioiden tekemiseen toisista. Miksi taistella vastaan täysin päivänselvää asiaa. Joku nyt vaan näyttää joltakin. Ei sitä ääneen tarvitse sanoa eikä alkaa takanapäin silti haukkumaan.

Yhteistyössä