Miten sinä pukeudut kun menet "kaupungille"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hopp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mitä milloinkin vain haluan.

Niinpä.

ja paras on, että se pukeutuminen herättää tunteita, niinkuin täälläkin on välillä mun vaate aiheuttanut jollakin pientä vatsaväännettä. Silloin on onnistunut asu.

jaa että meinaa oksentaa vai?

vaikka niinkin :D tai ihastella tai mitä milloinkin....

Noh, tänään oli pinkki vartalonmyötäinen t-paita, jossa sivulla vähän rypytyksiä. Jalassa mustat trikoocaprit ja pinkit korottomat sandaalit..

Pitkät hiukset tiukalla ponnarilla ja vähän ripsaria ja huulikiiltoa, kesällä en muuten meikkaa kun on ruskea..

Aurora tänään rv 36+4

Siististi.
Se saattaa olla mekko, hame, housut tai jotain muuta. Legginssit ja nyt kesällä usein valkoiset matalat tai punaiset kengät.

Jonkun mukaan liikaa mietin vaatteitani, mutta mulle se on tärkeää. Miltä siin näytän.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomailla.:
Minifarkkuhame, legginssit, balleriinat ja toppi tai tunika. Noin yleensä..

Samoin, paitsi farkkuhameen kanssa on monesti yksi värinen ihonmyötäinen t-paita ja siinä paksu vyö tai ohut huppari. Tai sitten laitan farkut. Korkkarit. Ihan samoja vaatteita kuin kotonakin, verkkareita/tuulipukuja/kumppareita tjs en edes omista.

Vaihtelee... Joskus on joku mekko, tai sit housut+tunika.. Korkkarit tai ballerinat. Mutta aina värit sopivat keskenään yhteen laukkua myöten, siitä oon tarkka + ei myöskään mitään risasta päällä.

Yhteistyössä