Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
tuota, mulla on ollut britax two way elite, kaukalo ja koroke, sekä yhdistelmä two way elite, turvavyöistuin ja koroke toyota yariksessa, joten miten ne eivät mahdu.
Britax two way -elite keskelle, selkämenosuuntaan, ja antaa sitten muille istuimille tilaa varsinaisen istuimen selkänojapuolelle. Sitten kun vauva siirtyy pois kaukalosta, joka toivottavasti on mahdollisimman suuri, niin se keskimmäinen menee turvavyöistuimeen. Meillä tehtiin näin. Mutta mun kahden pienimmän ikäero on kyllä suurempi.
Mä kokeilin sijoittaa istuimia siten, että two way elite oli reunalla, koroke keskellä ja kaukalo reunalla sekä niin, että kaukalo oli keskellä, mutta ei se mahtunut sinnepäinkään. Kun koroke oli keskellä, sen sai siihen ujutettua, mutta vöihin ei päässyt käsiksi enää.
Mikä kaukalo teillä oli? Meinaan että Logico taitaa olla isoimmasta päästä, oiskohan vika sitten siinä, vai voiskohan ongelma ratkaista jos kokeilisin sitä two way eliteä siihen keskelle. Tosin en sitten tiedä että miten tuolla autolla enää ajaa eteenpäin, kun nyt jo sen istuimen edessä oleva paikka (hanttari) on aika epämiellyttävä istuia sen selkänojan kaltevuuden vuoksi...ja pituutta mulla on kuitenkin vain 163cm.