Miten selvännäkijät/ennustajat näkevät? Henkien avullako?

• Viestiketjun aloittaja "karpalo"
  • Ensimmäinen viesti
"karpalo"
Miten selvännäkijät näkevät eli käyttävätkö he apuna jotain "henkiä" ja jos käyttävät, niin ovatko ne hyviä vai pahoja? Miksi Raamattu kieltää ennustamisen? Eikö siitä voisi päätellä, että kyseessä on paha asia ja kenties pahoja henkiä joiden kautta ennustaja saa tietoa?

Olisin halunnut tietää miten urani ja työpaikanhaun käy. Mutta en tiedä uskallanko kysellä :( Ja jos saan ennustuksia mistä asiasta tahansa, alkavatko ne tavallaan sitoa minua ja kuljen jo alitajuisestikin niihin ratkaisuihin päin.

"ENNUSTAJA"
Ennustan korteista jo kolmenkymmenenneljän vuoden kokemuksella ja vielä ei ole koskaan kortit erehtyneet mikä on melko ihme jo sinällään.Ennen tein kotona sekä puhelimessa.Nykyisin teen sähköpostitse ja kotonani.En ole henkiin yhteyksissä tai paholaiseen.Minulle on opetettu,ja olen opiskellut myös muualta aikoinani jo tosi nuorena tyttönä korttien merkitykset joita entinen Piehingin povari käytti.Oppiminen vaikeiden korttiyhdistelmien takia oli haastavaa ja vei vuosia.Nyt asiakkaita riittäisi vaikka kuinka mutten jaksa ottaa kuin yhden vrk:ssa sillä oma aika on tullut tärkeäksi ja perhe j a lapsenlapset.Teen kyllä vielä tulkintoja mielelläni osoitteessa sarijohanna4@hotmil.com.Laita viestiä niin vastaan ja kerron enemmän.

"ennustaja"
[QUOTE="ENNUSTAJA";30307519]Ennustan korteista jo kolmenkymmenenneljän vuoden kokemuksella ja vielä ei ole koskaan kortit erehtyneet mikä on melko ihme jo sinällään.Ennen tein kotona sekä puhelimessa.Nykyisin teen sähköpostitse ja kotonani.En ole henkiin yhteyksissä tai paholaiseen.Minulle on opetettu,ja olen opiskellut myös muualta aikoinani jo tosi nuorena tyttönä korttien merkitykset joita entinen Piehingin povari käytti.Oppiminen vaikeiden korttiyhdistelmien takia oli haastavaa ja vei vuosia.Nyt asiakkaita riittäisi vaikka kuinka mutten jaksa ottaa kuin yhden vrk:ssa sillä oma aika on tullut tärkeäksi ja perhe j a lapsenlapset.Teen kyllä vielä tulkintoja mielelläni osoitteessa sarijohanna4@hotmail.com.Laita viestiä niin vastaan ja kerron enemmän.[/QUOTE] korjaus ylläolevan viestin osoitteeseen eli sarijohanna4@hotmail.com :)

Yhteistyössä