[QUOTE="vieras";28665823]En minä väittänytkään, että keksisit vaan minua kiinnosti, että tapahtuuko tuo tosiaan vain yksin ollessasi vai muulloinkin, sillä se on kiinnostava yksityiskohta. En kyllä tiedä mitä se merkkaisi?

Minua voisi vähän pelottaa, jos itselleni kävisi noin, vaikka toisaalta mitä pelkäämistä siinä olisi.[/QUOTE]
En tiedä miksi nuo tapahtuu kun olen yksin. Ei kun hetkinen, yhden kerran on tapahtunut silloin kun lapset on olleet kotona. Silloin näin selvästi miten meidän auto, joka oli tuttavalla lainassa, tuli pihatietä pitkin pihalle. Menin avaamaan ovea -eikä ketään ollut missään. Ihmettelin tätä lapsillekin. Meni muutama tovi, ja kyseinen ihminen tuli autollamme pihaan. Ja nämä tapaukset on olleet sellaisia, että en ole odottanut ketään saapuvaksi. Toki silloin, kun kuulin lapseni tulevan, tiesin että hän on tulossa koulusta kotiin ja siksi ihmettelinkin, miksi tuli aikaisemmin kuin piti (kun kuulin tulevan, mutta ei tullut oikeasti).
On mulla niitä toisenlaisiakin etiäisiä ollut, siis että vaan tiedän että joku tulee kohta. Kerran tulin töistä ja tiesin, että äitini on tulossa pian käymään vaikka mistään kyläilystä tms ei oltukaan sovittu. Sanoin lapsillekin että mummo tulee pian, laitetaanpa vähän paikkoja järjestykseen. Sekä mummo että lapset ihmettelivät mistä saatoin asian tietää.
Samoin tässä kerran juttelin äitini kanssa puhelimitse. Sanoi jotain miehelleen Matille ja mä tuumasin että aijaa, onko Pekkakin siellä? Äitini oli ihan ihmeissään, että on se tuolla pihalla, mistä ihmeestä tiesit. En tiedä mistä tiesin, mutta tiesin vaan.
Ja nuo tietämiset on aina sellaisia tosi voimakkaita, siis että vaan tietää, ei sellaista että "onkohan.." tai "tuleekohan..".
Mutta ne on siis täysin erilaisia tilanteita kuin nää selkeästi nähdyt tai kuullut tilanteet jotka sitten toteutuvat hetken päästä oikeasti.