V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kakkoselta:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mikä leffa??
pieni pyhiinvaellus
Alkuperäinen kirjoittaja en katsonut kuin pätkiä:Mihin se vauva kuoli?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä oli napa tulehdus, ja sen seurauksena kuume.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä oli napa tulehdus, ja sen seurauksena kuume.
Okei. Kiitos. Luulin, että se äiti tappoi sen.
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:en nähnyt sitä tä, mutta joskus oon katsonut sen ja muistelen että se kirkkoherra (Nikkari) oli ainut joka ymmärsi ritvaa ja vauva haudattiin samassa arkussa (?) kirkkoherran kanssa. Tuo on surullisin leffa minkä oon nähnyt ja nyt kun 4 viikon ikäinen vauva sylissä niin ahdistaa ihan kympillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:en nähnyt sitä tä, mutta joskus oon katsonut sen ja muistelen että se kirkkoherra (Nikkari) oli ainut joka ymmärsi ritvaa ja vauva haudattiin samassa arkussa (?) kirkkoherran kanssa. Tuo on surullisin leffa minkä oon nähnyt ja nyt kun 4 viikon ikäinen vauva sylissä niin ahdistaa ihan kympillä.
Ei samassa arkussa olleet, mutta haudattiin samaan aikaan. Ihan älyttömän ahdistava elokuva..