miten se on keltään poes jos olen massasta poikkeva äiti?!

  • Viestiketjun aloittaja lily-carmilla
  • Ensimmäinen viesti
lily-carmilla
tänäänkin kaupassa joku täti-ihminen katsoi kuin olisi epäillyt minun kaapanneen lapseni siis voi helv.. :( hiukseni ovat olleet mustat, violetit, punaiset.. nyt puna-mustat. käytän yleensä jonkin verran meikkiä ja valta-osa vaatteistani on mustia, esim. nyt mustat housut ja musta hihaton paita. kynteni ovat yleensä mustat ja rakastan tatuointeja. saatan kuunella lady gagaa tai britney spearsia mutta yleensä kotonani soi sonata artica, 69 eyes, theatres des vampires.. mutta silti olen tavallinen äiti joka rakastaa lastaan yli kaiken. tuo pieni kuolakone joka hihkuu lattialla liloissa trikoissaan ja nalle puh-bodyssaan on elämäni keskipiste :) mieheni ei ole mikään hevari/gootti tms ja huomauttelee joskus vaatteistani mutta minähän en muutu kenenkään iloksi.. :)
 
no älä -.- samaa oon miettiny. tullaan vielä kyselee josku ihan urpoja kun laumani kans liikun :eek: entisessä paikassa missä asuin alettiin juoruu et toi varmaan käyttää huumeita kun on tatuointejakin :whistle: pienen kylän iloja :D
 
Jaa-a.. mie kuljin tänään kersan kanssa käsi kädessä kaupungilla ja huomasin parit katseet jotka katsoi lähinnä, että kenen kersan molen siepannut tai jotain.
En luovu revityistä farkuista, en ikinä! B)
 
jep
No en tiiä, ainahan ihmisillä on nokan koputtamista ;) En minäkään aio laittaa kukkahattua päähän ja ostaa xxxxxl-kokoista kukkaleninkiä, jos se jonkun mielestä on ainoa oikea mamivaruste. Toisaalta en myöskään aio pukeutua gootiksi, jos se ois jonku mielestä hyvä ajatus =D
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
no älä -.- samaa oon miettiny. tullaan vielä kyselee josku ihan urpoja kun laumani kans liikun :eek: entisessä paikassa missä asuin alettiin juoruu et toi varmaan käyttää huumeita kun on tatuointejakin :whistle: pienen kylän iloja :D
joo enhän mie varmaan missään helsingissä pistäisi näin pahasti kenekään silmään.. :)
 
Seinään sulautuva
Mä oon aina ollut niin harmaahiirulainen kuin vain olla voi. Mutta ihailen erilaisia, näyttäviä äitejä. Jos vaan rohkeus riittäis, niin tekisin muodonmuutoksen.
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Jaa-a.. mie kuljin tänään kersan kanssa käsi kädessä kaupungilla ja huomasin parit katseet jotka katsoi lähinnä, että kenen kersan molen siepannut tai jotain.
En luovu revityistä farkuista, en ikinä! B)
aah, revityt farkut.. :) miun lempihousut keväällä/kesällä vaaleansiniset revityt farkut mustan nahkiksen ja mustan paidan kans.. :)
 
joo
Ite asun opiskelijakaupungissa, niin nuoria äitejä on. Ja kaikki kyllä hyvinki erilai pukeutuvia. Ei kuitenkaan ole mikään kamalan iso kaupunki, just sopiva. Joten täällä ei sinänsä kans hirveesti pällistellä.

Joskus ite saatan (vahingossa) pällistellä, jos jollaki on vaikka 15cm korkkarit KUNTOILUlenkillä tai sitten jotkut älyttömät metalliketjut ja mustat vaatteet jnejne asusteet myöskin kuntoillessa. Mut tuskin olen ainoa ja se ei liity mitenkään siihen äitiyteen, vana mietin vaan sitä, et onkohan nio parhaat asusteet. Vähän sama ku kuntosalilla monesti mietin, et kuinka mukava nioden islamin uskoisten on kuntoilla huivi päässä (hemmetin kuuma on varmasti)..salilla siis yksi kipale löytyy tämmöistäki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
no älä -.- samaa oon miettiny. tullaan vielä kyselee josku ihan urpoja kun laumani kans liikun :eek: entisessä paikassa missä asuin alettiin juoruu et toi varmaan käyttää huumeita kun on tatuointejakin :whistle: pienen kylän iloja :D
joo enhän mie varmaan missään helsingissä pistäisi näin pahasti kenekään silmään.. :)
Yksi syy miksi mä en suostuisi asumaan missään pikku kaupungissa ( tai landella ) on juuri se että ihmiset tuijottaa ja puhuu paskaa selän takana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
aah, revityt farkut.. :) miun lempihousut keväällä/kesällä vaaleansiniset revityt farkut mustan nahkiksen ja mustan paidan kans.. :)
Mie otan kans näihin aikoihin vuodesta mun revityt käyttöön.. tuulettaa kivasti :LOL: Vaaleat tottakai, tänään oli sellainen ohut musta jakku päällä niiden kanssa ja olkalaukku jossa on iso pääkallon kuva :saint:
 
juu ja
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
no älä -.- samaa oon miettiny. tullaan vielä kyselee josku ihan urpoja kun laumani kans liikun :eek: entisessä paikassa missä asuin alettiin juoruu et toi varmaan käyttää huumeita kun on tatuointejakin :whistle: pienen kylän iloja :D
joo enhän mie varmaan missään helsingissä pistäisi näin pahasti kenekään silmään.. :)
Yksi syy miksi mä en suostuisi asumaan missään pikku kaupungissa ( tai landella ) on juuri se että ihmiset tuijottaa ja puhuu paskaa selän takana.
Palstan perusteella oot aika v.mäinen ihminen
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu ja:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
no älä -.- samaa oon miettiny. tullaan vielä kyselee josku ihan urpoja kun laumani kans liikun :eek: entisessä paikassa missä asuin alettiin juoruu et toi varmaan käyttää huumeita kun on tatuointejakin :whistle: pienen kylän iloja :D
joo enhän mie varmaan missään helsingissä pistäisi näin pahasti kenekään silmään.. :)
Yksi syy miksi mä en suostuisi asumaan missään pikku kaupungissa ( tai landella ) on juuri se että ihmiset tuijottaa ja puhuu paskaa selän takana.
Palstan perusteella oot aika v.mäinen ihminen
Jaa, mites se tähän ketjuun liittyy
:snotty:
 
Joo-o, sehän todella kuuluu kaikille kukkahattutädeille että miltä äidit näyttää :saint: Kyl mäkin saan ties minkälaisia mulkoiluja tai "lapsi-parka" -voivotteluja ku tuol kuljen ja ne on aina näitä keski-ikäsiä tätejä jotka jaksaa.. Sitte ku niille sievästi hymyilee ;) ni ne suunnilleenki juoksee karkuun :LOL: Ja viel jos on tytölläki musta farkut, bändipaita ja pääkallohuivi ni johan sitä sitten ollaan sydänkohtauksen partaalla ku saatananpalvojaäiti pilaa taas yhden viattoman ihmislapsen :D

Sitä se on tää ulkonäkörasismi :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja juu ja:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
no älä -.- samaa oon miettiny. tullaan vielä kyselee josku ihan urpoja kun laumani kans liikun :eek: entisessä paikassa missä asuin alettiin juoruu et toi varmaan käyttää huumeita kun on tatuointejakin :whistle: pienen kylän iloja :D
joo enhän mie varmaan missään helsingissä pistäisi näin pahasti kenekään silmään.. :)
Yksi syy miksi mä en suostuisi asumaan missään pikku kaupungissa ( tai landella ) on juuri se että ihmiset tuijottaa ja puhuu paskaa selän takana.
Palstan perusteella oot aika v.mäinen ihminen
Jaa, mites se tähän ketjuun liittyy
:snotty:
Hah, alko naurattamaan =D Niinpä, mitäs se tähän ketjuun liittyy, jos jonkun mielestä näin on =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Joo-o, sehän todella kuuluu kaikille kukkahattutädeille että miltä äidit näyttää :saint: Kyl mäkin saan ties minkälaisia mulkoiluja tai "lapsi-parka" -voivotteluja ku tuol kuljen ja ne on aina näitä keski-ikäsiä tätejä jotka jaksaa.. Sitte ku niille sievästi hymyilee ;) ni ne suunnilleenki juoksee karkuun :LOL: Ja viel jos on tytölläki musta farkut, bändipaita ja pääkallohuivi ni johan sitä sitten ollaan sydänkohtauksen partaalla ku saatananpalvojaäiti pilaa taas yhden viattoman ihmislapsen :D

Sitä se on tää ulkonäkörasismi :D
Toisaalta tämä palst on täynnä aloituksia, joissa valitetaan ettei saisi olla tavallisen näköinen, tai eui saisi kulkea meikittä tai tuulipuvussa. Että ehkä sitä ulkonäkörasismia on puolin toisin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisaalta tämä palst on täynnä aloituksia, joissa valitetaan ettei saisi olla tavallisen näköinen, tai eui saisi kulkea meikittä tai tuulipuvussa. Että ehkä sitä ulkonäkörasismia on puolin toisin :)
Joo oon sun kans kyl samaa mieltä. Eikä mua häiritte sinänsä jos mua katotaan ties millä silmällä, mä oon sellanen ku mä haluan ja that´s it. Mut sitä mä en hyväksy et mun naamalle tullaan hyppiin mun ulkonäön tai vaatetuksen takia.

Samalla tavalla, mä en mee arvosteleen niitä jotka tuulipukua käyttää. Itte en sellasta edes omista mut jos joku muu sellasta haluaa käyttää niin siitä vaan :D
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
aah, revityt farkut.. :) miun lempihousut keväällä/kesällä vaaleansiniset revityt farkut mustan nahkiksen ja mustan paidan kans.. :)
Mie otan kans näihin aikoihin vuodesta mun revityt käyttöön.. tuulettaa kivasti :LOL: Vaaleat tottakai, tänään oli sellainen ohut musta jakku päällä niiden kanssa ja olkalaukku jossa on iso pääkallon kuva :saint:
musta lyhyt nahkatakki, mustat pääkallo-"balleriinat" ja musta nightmare before crismas- olkalaukku :)
 
voi elämä
jo. että ensin uitetaan tukka vaikka vihreessä maalissa ja laitetaan naama reikiä täyteen. sitte tullaan tänne itkemään, ku "ne katto mua , ne kukkahattutädit". hohhoijaa.
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
jo. että ensin uitetaan tukka vaikka vihreessä maalissa ja laitetaan naama reikiä täyteen. sitte tullaan tänne itkemään, ku "ne katto mua , ne kukkahattutädit". hohhoijaa.
uitetaan tukka vihreässä maalissa?! tuota en ole kokeillutkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
mie en lastani pue mustiin paitsi yhdet mustat sammarit löytyy :) pinkkejä. liloja/violetteja ja tummanpunaisia vaatteita aika paljon ja sitten keltaista, ruskeaa..
Meil on tytöllä mustia farkkuja ja huiveja, pari tunikaakin :) Ja aika paljon myös noita pinkkejä, liiloja ja tummanpunaisia. Pääosiltaan kyllä ihan normilastenvaatteisiin tytön puen, hän saa sitte aikanaa itte tyylinsä valita :)
 

Yhteistyössä