Miten sanon kiinnostuneelle miehelle nätisti, että hän on liian vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naikkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut 14 v, 17 v, 19 v ja jopa 22 v vanhempi poikaystävä, kun olen ollut itse ikävuosissani välillä 20-27 v. Mikään suhde ei oo kaatunut ikäeroon. Tai ehkä tuo 22 v vanhempi hermostui muhun, ja hänen poikansa oli mun ikäluokkaa ja kovasti mua vastaan. Olin silloin itse 20-21 v.

On myös ollut 1-, 2-, 3-, 5- ja 7-v vanhemmat ja yksi 3 v nuorempi, nämä välillä 14-28-v.

Missään näissä ikä ei oo ollut mikään kovin suuri tekijä.

Olen 20-vuotias opiskelija. Mies on arviolta 35, yhdessä firmassa pomona. Aika erilaiset elämäntilanteet siis.

Ja sille joka käski hakea ilmaisen lounaan tai leffan... mies pyysi ilmaisille treffeille ;) Enkä muutenkaan rupeaisi turhan tähden treffeille menemään, jos mies ei kiinnosta. Miehistä saattaa olla meinaan vaikea päästä eroon, jos ensin antaa ymmärtää, että on kiinnostunut...

Tein nyt sitten teidän neuvojen mukaan (?) ja vastasin hänen viestiinsä tähän tyyliin "Moi. Kiitos tarjouksesta, mutta en lähde."
Vaan eipä tainnut ymmärtää yskää, kun vastasi heti hetken päästä hymiöitä vilisevällä viestillä, kehui ulkonäköäni epäsuorasti ja kyseli kuulumisia yhteen juttuun liittyen, josta olen aikaisemmin maininnut hänelle. Mitäs nyt sitten oikein vastaan, että hän ymmärtäisi etten halua tästä mitään juttua? :/

Ja vastauksena aiemmille kyselijöille: olen nähnyt tyypin kerran aikaisemmin, yhdessä kesätapahtumassa jossa juttelimme jonkun aikaa. Itse asiassa juttelin mielestäni enemmän hänen kaverinsa kanssa (samalla alalla kuin minä), mutta tämä toinen nyt sitten soitti ja lähetti treffiviestiä.

Mä laittaisin varmaan jotain tähän tyyliin

Kiitos viestistäsi. Toivon että olet ystävällinen ja lopetat viestittelyn. Terveisin xxx

(mulla on ollut sitkeä yli 30 v vanhempi työpaikkaihailija johon pomon piti puuttua että se loppui :x )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos viestistäsi. Toivon että olet ystävällinen ja lopetat viestittelyn. Terveisin xxx

(mulla on ollut sitkeä yli 30 v vanhempi työpaikkaihailija johon pomon piti puuttua että se loppui :x )

Äh, kuulostaa jotenkin niin tylyltä :/ Jospa mies ei vain tajunnut "vinkistä", etten ole kiinnostunut... Olisiko typerää olla vain vastaamatta tuohon viimeisimpään viestiin? Ymmärtäisiköhän yskän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Äh, kuulostaa jotenkin niin tylyltä :/ Jospa mies ei vain tajunnut "vinkistä", etten ole kiinnostunut... Olisiko typerää olla vain vastaamatta tuohon viimeisimpään viestiin? Ymmärtäisiköhän yskän?

Kokeile "radiohiljaisuutta"

sitten jos vielä pommittaa niin laitat sit vasta. Mä olen vaan sattuneista syistä aika allerginen tuollaiselle ;)

Yhteistyössä