Kateellinen miehelle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helsingin Äiti kateellisena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helsingin Äiti kateellisena

Vieras
Mies lähti taaaaaaaaaas työmatkalle... Lähti Jenkkeihin ja valitteli lähtiessään että on tämä työmatkailu rankkaa. No minä tietenkin kolmen pienen lapsen äitinä olen sitä mieltä että kyllä työmatka yksin kotona olemisen ja työssä käymisen rankkuuden voittaa jos niitä alkaa vertailemaan...

Noh, mies on nyt sitten kolmatta päivää huristellut omiaan siellä matkalla ja käynyt vain ilmoittautumassa kokoukseen. Hah, mitään rankkaa tuo työmatkailu, ilmaiseksi näkee maailmaa ja kehtaa vielä valittaakin.

Mua ottaa PÄÄHÄN!!!

Kyllä, olen kateellinen miehelle koska hän pääsi matkalle ja minä en :(

Joo, ja enkä hanki ammattia jossa pitäisi matkustella, olen liian vanha hankkimaan uutta ammattia...

:(

Ma olen eri mielta. Mies on vuosikausia mennyt tahdilla n 200 matkapaivaa vuodessa. Herkkua ei ole. Ei paljon muuta nae kuin lentokentat seka tyopaikan. Minusta ei siihen olisi.

Meilla mies lahti eilen Etela-Koreaan 6 pv:ksi.

Mieheni valittaa samaa asiaa joka kerta kun ulkomaille työmatkalle lähtee. Viikonloppu menee taas Tukholmassa ja sitten Riikaan. Ei varmaan tuokaan ole kovin herkkua, koska miehelläni on hirveä ikävä meitä koko ajan ja on muutenkin kotona viihtyvää tyyppiä. On sanonut, että ei osaa nukkua hotelleissa jne. Minusta tietysti olisi kiva reissata jonkun aikaa, mutta pitemmän päälle se on tosi raskasta.

Usko huvikses, että miehes kadehtii sua, kun saat olla kotona lasten kanssa, eikä tarvitse kokoajan olla menossa. Saat elää tavallista arkea ja nähdä, miten lapset kasvaa ja kehittyy!

Mies matkustaa noita reissuja ehkä kerran kuussa. Kun kaksoset olivat 6 kk:tta vanhoja, hän teki maailmanympärysmatkan _yksin_ koska minä en _päässyt_ mukaan. Yhdisti ulkomaanmatkaan 2,5 viikkoa omaa matkaa jolloin teki tuon reissun...

Viime kuussa oli euroopassa, kokoustyötä teki 2 päivänä, muuten katseli nähtävyyksiä 3 päivää...

Ei, eikä aio pitää edes jouluna joululomaa vaikka kaksoset on ekalla luokalla ja loma olisi pakko pitää. Nuo hänen lomansa ovat _hänen_ lomiaan, jotka hän käyttää miten haluaa.

Ei varmasti kadehdi minua, ei. Ei, en voi opiskella enää uutta ammattia johon sisältyy matkoja.

Tuo kyllä tuliaisia, mutta aina väärää kokoa :(

Ihme touhua tuollainen itsekseen lomailu. :o
Meillä kanssa mies tekee paljon työmatkoja. Aika usein saa maistaa yksinhuoltajan arkea. Osa miehen työmatkoista on sellaisia ettei omaa aikaa hänelle jää paljon yhtään ja sekin vähä pitää käyttää nukkumiseen. Osa taas sellaisia että ehtii nähdä ympäristöäkin.

Voisin sanoa että meidän tapauksessa rankkaa on molemmilla työmatkojen aikana ja etenkin lapsilla. Ainoa hyvä puoli noissa työmatkoissa on se, että tulee taloon lisää rahaa.

Yhteistyössä