Miten sanon kiinnostuneelle miehelle nätisti, että hän on liian vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naikkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naikkonen

Vieras
Yks mies lähetti tekstarin ja pyysi mua treffeille. En todellakaan aio mennä. Hän on varmaan 15 vuotta mua vanhempi (en tiedä tietääkö hän itse, että meillä on ihan niin paljon ikäeroa).

Miten vastaan miehelle nätisti, että hän on minulle liian vanha? Tai jos keksitte jonkun muun torjumissyyn, niin voin toki senkin käyttää...

Auttakaahan viestin muotoilemisessa :) Nätisti sanottuna, mutta niin, että mies ymmärtää ettei meistä tule mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi pitää olla syy?

Voithan laittaa takaisin että olet imarreltu mutta jätetään kuitenkin väliin. Ja kiitos päivän piristämisestä.

Tää olis nätisti sanottu! En mä alkais siitä iästä mainitsemaan.

Miksi pitää olla syy?

Voithan laittaa takaisin että olet imarreltu mutta jätetään kuitenkin väliin. Ja kiitos päivän piristämisestä.

Niin no ehkä ei tarvitsekaan olla syytä. Mutta epäilen, että hän voisi vaikka soittaa perään ja ihmetellä, että miksen lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miks pitäis vedota toisen ihmisen vanhuuteen? voihan sitä nyt muutenkin ilmaista ettei ole kiinnostunut.

miksi tarkoituksella loukata toista?

En missään tapauksessa halua loukata. Ajattelin vain, että olisin ollut rehellinen, tai antanut jonkun syyn, ettei hän ajattele etten muuten vaan tykkää hänestä. Oikein mukava mies on, mutta 15 vuotta on mulle tässä elämäntilanteessa aivan liikaa ikäeroa! Oikeastaan hän ei ole mulle liian vanha, vaan mä hänelle liian nuori ja lapsellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Miksi pitää olla syy?

Niin no ehkä ei tarvitsekaan olla syytä. Mutta epäilen, että hän voisi vaikka soittaa perään ja ihmetellä, että miksen lähde.

Jos soittaa niin voithan sanoa että susta ei vaan tunnu siltä.

Jos sitten jää vielä tenttaamaan niin sano että liikutte eri maailmoissa, eri arvot tms tai vaan täräytät että ikäero harmittaa, sillä saat kyllä tietynlaisen maineen aikaiseksi :snotty:

Olis voinu käydä sulla mäihä,
mutta oot auttamattomasti liian vanha äijä.
Ei kiinnosta mua tollaset vanhukset,
harmaahapset, ällötykset.
Mieluiten aikaani vietän seurassa noiden,
nuorten, kiimaisten herkku orhien.

Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Olis voinu käydä sulla mäihä,
mutta oot auttamattomasti liian vanha äijä.
Ei kiinnosta mua tollaset vanhukset,
harmaahapset, ällötykset.
Mieluiten aikaani vietän seurassa noiden,
nuorten, kiimaisten herkku orhien.

Mielelläni penniä venytän kanssa nuorten,
kanssasi olisin voinut olla jouten.
Uusithan kutsusi myöhemmin,
kun tajuan käytösen puutteen juippien.

No tuota... mun mielestä on jotenkin tosi avutonta jos joutuu joltain nettipalstalta kysymään neuvoa tällaiseen.
Ehkäpä vastaat sille kuten kenelle tahansa josta et oo kiinnostunut, ei siihen tarvi laittaa 'OOT NII PAPPA HYIHYI' vaan jos välttämättä haluat kertoa ettei hänessä ole muuta 'vikaa' kuin ikä, niin sano vaikka et meillä tosi erilaiset elämäntilanteet nyt. Tai sano totuus :o

miks pitäis vedota toisen ihmisen vanhuuteen? voihan sitä nyt muutenkin ilmaista ettei ole kiinnostunut.

En missään tapauksessa halua loukata. Ajattelin vain, että olisin ollut rehellinen, tai antanut jonkun syyn, ettei hän ajattele etten muuten vaan tykkää hänestä. Oikein mukava mies on, mutta 15 vuotta on mulle tässä elämäntilanteessa aivan liikaa ikäeroa! Oikeastaan hän ei ole mulle liian vanha, vaan mä hänelle liian nuori ja lapsellinen.

tuossahan sen sanoit. SINÄ olet liian kypsymätön tähän suhteeseen. Ei kannata toisesta etsiä syytä, jokaisessa itsessä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

tuossahan sen sanoit. SINÄ olet liian kypsymätön tähän suhteeseen. Ei kannata toisesta etsiä syytä, jokaisessa itsessä se on.

No enhän mä ole väittänytkään, että vikassa hänessä oli. Oikein mukavalta kaverilta vaikuttaa. Mietin vain, että miten sanon hänelle häntä loukkaamatta, etten lähde treffeille hänen kanssaan.

Oletko sä tavannut tätä miestä jo aiemmin? Eli siis oletteko nähneet?

En mä kyllä iästä alkais sanoa mitään, onko se mahdoton ajatus että käytte yksillä ja siellä sitten kehität jotain tai nätisti ilmaiset että te että ole 'ne oikeat' toisillenne?

Niin joo, meette yksille, sitten kuolaat kaikkien 20v poikien perään ja kehut kovaan ääneen kuinka ihana kroppa nuorella kollilla voikaan olla... jos se mies ei oo mikään tossu, ni se dumppaa sut alta-aika yksikön...

siis minkäikänen sie ap olet? ja oletko ihan 100% varma että mies on sinua 15 vuotta vanhempi? ja kuten Äree jo kysy, ootko koskaan tavannu tätä miestä?

jos et oo tavannu niin mene treffeille, saat ilmasen lounaan tai leffan ja sen jälkeen voit sitten ihan ite tehä ne johtopäätökset ja jos ei nappaa niin voit sanoa sen jälkeen ettet tuntenu semmosta kiinnostusta että siitä jotain tulis.

Voi ap, toivottavasti sä et ole se tyyppi, johon yksi ystäväni kertoi olevansa rakastunut. Häntä vaan hirvittää ikäero.

Ja me kun yritettiin sanoa, ettei se ikäero ole mikään ongelma...

Yhteistyössä