J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sano et pippeliä ei tuu ennen ku on karvat ajeltu
Haluatko näyttää mieheltä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;24471552:Mikä se sellainen mies on jolla naamassa kasvaa vaan haituvia? Ei ihmisen ihonukka ole partaa!
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24474384:Mun mielestä on karmeaa, että naiselta vaaditaan luonnotonta karvattomuutta. Kannattasko sellasten miesten siirtyä joihinkin nukkeihin, jos normaali ihokarva häiritsee.
Kyllä siitä voi nätisti sanoa. Ei sitä välttämättä itse huomaa, että se karva, oli miten untuvaista tahansa, voi tietyssä valossa näkyä aika selvästikin. Ikä tänkin tekee...
En mäkään tajunnut, ennen kuin mies kysyi tosi varovasti, että oonko huomannut että se naamanukka näkyy nykyään valoa vasten aika selvästi. Myönnän, että loukkaannuin siitä niin että itku pääsi. Mutta en niinkään ollut vihainen miehelle kuin harmistunut siitä että mulla sellaista karvaa ylipäätään oli ja samalla hävetti ihan sikana, että olin kuljeskellut sen näköisenä ympäriinsä tajuamatta asiaa itse.
No, harmistus meni ohi, ja sen jälkeen oon vaan huolehtinut nukan pois aika ajoin (eihän se mitenkään nopeasti kasva takas) ja ollut kiitollinen miehelleni, että otti asian puheeksi.![]()
täräytä päin naamaa