Miten sanoa naiselle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaaauttakaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tee ihana kasvohoito naiselle ja päätä se amerikklaiseen parranajoon. Voit heittää kerralla hyvästit paitsi häiritseville ihokarvoille, myös naisellesi! :) Naisesi voi sitten löytää jonkun, jolle hän kelpaa karvoihin katsomatta, ja sinä voit etsiä itselleni täydellisen karvattoman yksilön.

Ihonukan poistoon partaterää parempi konstion käyttää jotain karvanpoistovoidetta, kuten vaikka Veet. Paketti kyllä sanoo ettei sitä saisi käyttää kasvoihin, mutta ainakin mä onnistuneesti käytän. Vaikutusajan ei tarvii olla niin pitkä kuin sääriin tai kainaloihin, ja kun karva kasvaa takaisin se ei ole tummemman näköistä kuin partaterällä ajettuna.

Faktahan on että uusi kasvava karva ei ole sen paksumpaa tai tummempaa, mutta koska siitä on pää leikattu suoraan poikki, se karva näyttää tummemmalta.

[QUOTE="vieras";24471798]Ihonukan poistoon partaterää parempi konstion käyttää jotain karvanpoistovoidetta, kuten vaikka Veet. Paketti kyllä sanoo ettei sitä saisi käyttää kasvoihin, mutta ainakin mä onnistuneesti käytän. Vaikutusajan ei tarvii olla niin pitkä kuin sääriin tai kainaloihin, ja kun karva kasvaa takaisin se ei ole tummemman näköistä kuin partaterällä ajettuna.

Faktahan on että uusi kasvava karva ei ole sen paksumpaa tai tummempaa, mutta koska siitä on pää leikattu suoraan poikki, se karva näyttää tummemmalta.[/QUOTE]

Juuri näin!

Kyllä siitä voi nätisti sanoa. Ei sitä välttämättä itse huomaa, että se karva, oli miten untuvaista tahansa, voi tietyssä valossa näkyä aika selvästikin. Ikä tänkin tekee...

En mäkään tajunnut, ennen kuin mies kysyi tosi varovasti, että oonko huomannut että se naamanukka näkyy nykyään valoa vasten aika selvästi. Myönnän, että loukkaannuin siitä niin että itku pääsi. Mutta en niinkään ollut vihainen miehelle kuin harmistunut siitä että mulla sellaista karvaa ylipäätään oli ja samalla hävetti ihan sikana, että olin kuljeskellut sen näköisenä ympäriinsä tajuamatta asiaa itse.

No, harmistus meni ohi, ja sen jälkeen oon vaan huolehtinut nukan pois aika ajoin (eihän se mitenkään nopeasti kasva takas) ja ollut kiitollinen miehelleni, että otti asian puheeksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24474384:
Mun mielestä on karmeaa, että naiselta vaaditaan luonnotonta karvattomuutta. Kannattasko sellasten miesten siirtyä joihinkin nukkeihin, jos normaali ihokarva häiritsee.

Onhan sekin normaalia että naisella on pimppikarvoja, mutta ei KUKAAN mies diggaa puskaa.

Kyllä siitä voi nätisti sanoa. Ei sitä välttämättä itse huomaa, että se karva, oli miten untuvaista tahansa, voi tietyssä valossa näkyä aika selvästikin. Ikä tänkin tekee...

En mäkään tajunnut, ennen kuin mies kysyi tosi varovasti, että oonko huomannut että se naamanukka näkyy nykyään valoa vasten aika selvästi. Myönnän, että loukkaannuin siitä niin että itku pääsi. Mutta en niinkään ollut vihainen miehelle kuin harmistunut siitä että mulla sellaista karvaa ylipäätään oli ja samalla hävetti ihan sikana, että olin kuljeskellut sen näköisenä ympäriinsä tajuamatta asiaa itse.

No, harmistus meni ohi, ja sen jälkeen oon vaan huolehtinut nukan pois aika ajoin (eihän se mitenkään nopeasti kasva takas) ja ollut kiitollinen miehelleni, että otti asian puheeksi. :)

miten nopeesti se kasvaa takas? kasvaako se jotenkin erilaisena takaisin?

[QUOTE="pirjo";24479279]miten nopeesti se kasvaa takas? kasvaako se jotenkin erilaisena takaisin?[/QUOTE]

Emt, ehkä kuukaudessa tai parissa. Ei se mitenkään erilaisena ole ainakaan mulla kasvanut takas.

[QUOTE="Noh";24386775]Juota se ihan kamalaan känniin ja kun se sammuu, ajelet ne naamakarvat. Ei ongelmia.[/QUOTE]

Joo mies menee miehen kädellään ajelemaan muijan naamaa niin muija ei hokaa mitään kun herää naama täynnä vekkejä :D