I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei tuossa vielä mitään mutta miten sanot että aja karvat sieltä alapäästäkin?Miten saan sanottua naiselle, että haluan sen ajavan ihokarvat naamasta? Suuttuukohan se jos alan semmosta ehdottelemaan.....?? Olenko ihan pinnallinen??? Ei sillä mitään mustia karvoja ole, mut ne vaaleatkin karvat jotenkin häiritsee ja ois parempi ilman niitä.... Vaikka kaikillahan niitä ihokarvoja kai kasvaa naamassa, mutta SILTI...
Ei nopeammin eikä enemmän, mutta paksumpina ja tummempina.Ei ne karvat mitenään nopeemmin kasva takaisin jos ajaa. Se on huuhaata.
Onko tuosta jotain näyttöä? Ei vaan kellään naisilla kasva, jotka minä tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja minä tiedän;24424941:Ja sä olet tutkinut monenkin naisen karvankasvun ennenkuin he aloittivat karvojansa sheivaamaan, ja vuosia sen jälkeen?
Kyllä mulla vaan sääriin tulee mustaa kovaa, tikkusuoraa karvaa jos annan kasvaa, ja joistain karvatupista lähtee kolmekin karvaa yhden sijasta.
Eikä tosiaan lähtökohta ollut moinen. Saati että muualla vartalossani kasvaisi sellaisia karvoja. Siis paikoissa joista en aja.
No ei tuossa vielä mitään mutta miten sanot että aja karvat sieltä alapäästäkin?
onko mahdollisesti aika tuore suhde kun mietit miten sanoa vai vihjaistako vain?
Meillä ainakin on ollu tapa kommentoida toisen häiritseviä karvoja. Mä olen kommentoinut mieheni nenäkarvoja ja se on sitten mennyt siistimään sierainten seudun.
mä pyrin pitämään naamani "karvattomana" koska itseäni häiritsee suunnattomasti jos ylähuulen päällä karvat pääsee kasvaa. Toki ne on haituvia vaan, mutta kun valo osuu tietyssä kulmassa naamaan niin näyttää siltä että viikset oon kasvattanutTähän että kiinnitän huomiota karvoihini kasvoissa saan kiittää miespuolista ystävääni joka vuosia, vuosia sitten pitkästä aikaa tavatessamme kommentoi humoristisesti että et sitten muistanut aamulla ajaa viiksiäs pois... Sen jälkeen oon ollut tarkka karvoistani.
Joten siis kommentoi naiselles ihan rauhassa niistä. Voi olla että vaikka käyttäyis aikaa peilin edessä kuinka kauan niin hän ei vaan huomaa niitä. Ja suhteessa pitää voida olla rehellinen.