Miten sanoa naiselle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaaauttakaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaaauttakaa!!!

Vieras
Miten saan sanottua naiselle, että haluan sen ajavan ihokarvat naamasta? Suuttuukohan se jos alan semmosta ehdottelemaan.....?? Olenko ihan pinnallinen??? Ei sillä mitään mustia karvoja ole, mut ne vaaleatkin karvat jotenkin häiritsee ja ois parempi ilman niitä.... Vaikka kaikillahan niitä ihokarvoja kai kasvaa naamassa, mutta SILTI...

• Tykkää
Reactions: sinisulka
saisin miesystävän kasvattamaan parran? Ja pidemmät hiukset? Se näyttäis paljon paremmalta karvojen kera. Se kyllä suuttuu, jos sanon noin, "Onko mun naama niin ruma, että se on parempi peitettynä parralla.."

nii juu sun pitää jättää näitä juttuja ahkerasti näkösälle:

"Haluatko tietää, mikä on Hollywoodin kuumin kauneuskikka tällä hetkellä? Naisten tulisi ajaa kasvojen karvat partahöylällä miesten tapaan, jotta he saisivat virheettömän ihon ilman karvan haiventakaan, kirjoittaa Daily Mail.

Huhujen mukaan Hollywoodin näyttelijättäret ovat nousevassa määrin jättämässä taakseen laserit, nyppimiset, vahaukset ja muut keinot, kuinka päästä eroon kasvojen karvoista – nyt he tarttuvat poikaystäviensä partahöyliin, kirjoittaa Daily Mail.

Kuva kun kertoo enemmän kuin tuhat sanaa – ja tämän päivän tekniikka ja teräväpiirtokamerat vaativatkin sen, että iho on pehmeä kuin persikka, ilman epämääräistä nöyhtää nassussa. Ja höylä olisi tähän ongelmaan omiaan.

– Sheivaamalla pääsee eroon hienoisista haivenista, joita laser ei pysty nappaamaan, kertoo kosmetologi Kate Somerville. Somervillen asiakkaina on monia Hollywoodin kuuluisia nimiä."

Nainen, ajaisitko sin

[QUOTE="Riina_";24313541]Mullehan ukko sano et aja naamakarvat ja minä ajoin enkä valittanut. Aika typerää jos sellaisesta suuttuis![/QUOTE]

Sanotko sä ukolles että aja naamakarvat, ja se ajaa?

Miten saan sanottua naiselle, että haluan sen ajavan ihokarvat naamasta? Suuttuukohan se jos alan semmosta ehdottelemaan.....?? Olenko ihan pinnallinen??? Ei sillä mitään mustia karvoja ole, mut ne vaaleatkin karvat jotenkin häiritsee ja ois parempi ilman niitä.... Vaikka kaikillahan niitä ihokarvoja kai kasvaa naamassa, mutta SILTI...

Oletko itse nainen vai mies?

onko mahdollisesti aika tuore suhde kun mietit miten sanoa vai vihjaistako vain?

Meillä ainakin on ollu tapa kommentoida toisen häiritseviä karvoja. Mä olen kommentoinut mieheni nenäkarvoja ja se on sitten mennyt siistimään sierainten seudun.
mä pyrin pitämään naamani "karvattomana" koska itseäni häiritsee suunnattomasti jos ylähuulen päällä karvat pääsee kasvaa. Toki ne on haituvia vaan, mutta kun valo osuu tietyssä kulmassa naamaan niin näyttää siltä että viikset oon kasvattanut :) Tähän että kiinnitän huomiota karvoihini kasvoissa saan kiittää miespuolista ystävääni joka vuosia, vuosia sitten pitkästä aikaa tavatessamme kommentoi humoristisesti että et sitten muistanut aamulla ajaa viiksiäs pois... Sen jälkeen oon ollut tarkka karvoistani.

Joten siis kommentoi naiselles ihan rauhassa niistä. Voi olla että vaikka käyttäyis aikaa peilin edessä kuinka kauan niin hän ei vaan huomaa niitä. Ja suhteessa pitää voida olla rehellinen.

• Tykkää
Reactions: sinisulka