Miten salata juominen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli juopottelen melko runsaasti, siitä ei tykkää perhe eikä työnantaja, joskaan en ole jäänyt töissä kiinni, kotona kyllä.
Kaipaan vinkkejä, miten voisi juoda niin, että ei jäisi kiinni! Varsinkin miten voisi vaimoa harhauttaa :unsure:
 
vierailija
Hämypullo toimii. Eli juot vaikka yhtä pilsneripulloa koko illan, näin haju on selitettävissä. Mutta samalla käyt tietysti jemmapullosta kulauttelemassa viinaa!
 
Aloita muka joku liikuntaharrastus, vaikka sähly. Sitten vaan huikkaat moikat ovelta ja esität, että lähdet treeneihin, vaikka säntäätkin autotalliin naukkailemaan oluita. Kotiin palatessa, voit sanoa, että "käytiin pelin jälkeen yksillä".
 
vierailija
Epäilevä vaimo on kyllä hankala, ja löytää vähänkin huonommat jemmat helposti. Autotallit ja autot jemmoina ei käy laisinkaan, koska niissä ravaaminen jos mikä herättää vaimon epäilykset.

Jääkapissa olevat keskioluet kannattaa vaihtaa 4b oluisiin. Liottaa vain etiketit pois ja vaihtaa ne.

Itselläni on aina ulkona muutama jemma, koska meillä on koira. Olen sitten innokas ulkoiluttaja. Roskiksessa on yksi, koska roskien vientikin menee läpi kerran illassa. Vessaan on vaikea jemmata, vaikka paikkana se olisi mitä mainioin! Olen kuitenkin tehnyt salalokeron kylppäriin irrottamalla yhden laatan ja kovertamalla sen taakse juuri kossupullon kokoisen kolon. Tätä ratkaisua suosittelen.
 
vierailija
Mulla on loistava jemma ison kaiuttimen sisällä. Kaiuttimen kylkeen olen tehnyt pienen reiän, josta voi putkea pitkin imeä juomaa kun akan silmä välttää. Toimii!
 
Miksi tuota piilotella? Eikä mitään mitään piiloja, vaan pullo suoraan pöytään. Alkaa pian itseäänkin vituttaa, jos joku muu, yhtä samanarvoinen perheen jäsen, kuin sinäkin, alkaa juoda itsekin, koska pitää ostaa isompi pöytä pulloille ja ruualle, tai pienentää kertakulutusta.
Aikä hikistä, eikä mitenkään eurooppalista, alkaa peittelemään alkoholin juomista, koska muissakin Euroopan maissa käytetään alkoholia ruokaillessa. Juo siis ruokaillessa, ja vain ruokaillessa, ja kun massu on täynnä, niin tutumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Joskus aikoinaan battery energiajuoma oli keltaisessa puolen litran muovipullossa. Oltiin lomalla kylpylässä, pelattiin illalla biljardia ja juotiin "batterya". Välillä toinen kävi hotellihuoneessa ja täytti pullon oluella.
Itse join kesällä lidlin lime-sitruunalimsaa tölkistä, johon lantrasin punaviiniä.
 
vierailija
Jep... ei kyllä yhtään mukava keskustelu . Ystävän mies juuri tuollainen piilo tissuttelija . Ja joka pvä sitä kaljaa menee ...
No kohtapa saa tissutella sitten ihan rauhassa !
 

Yhteistyössä