Miten saisin ruokahalut takaisin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimari-84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miimari-84

Aktiivinen jäsen
29.05.2006
1 040
0
36
Kun te kerran kärsitte noista paino ongelmista niin aattelin että voisin täältä kysyä neuvoa miten saisin ruokahalut takaisin ja painon nousuun??Alkaa näyttään huonolta ku ruoka ei maistu eikä tee ees mieli syyä kun vasta sitten ku alkaa heikottaan tai tulee pahaolo..Oon 160cm pitkä ja tänään kävin puntarilla ja painan enää vain vaivaiset 43kg :'( Välillä en ees muista syyä.Edellis kerran ku kävin puntarilla niin painoin 46kg.Eli nyt hyviä lihotus vinkkejä kaipaillaan!! =)

Mikäs sulta on ruokahalun vienyt...ootko masentunut tai stressaantunut? Oot suht nuori vielä, tuossahan iässä monet on laihoja, painoo alkaa kertyy vähä vanhemmalla iällä (useimmiten). Sinänsä en siis ois huolissaa painosta, mut jos itsestä tuntuu ettei syö ja koko ajan laihtuu ni ei se kivaa ole:(

Lihotusvinkkejä... no jaa...itsellä mitat 165/45 ja ikää 27v., joten oon samaa 'kokoluokkaa' ku sääki ja mies laitto eilen mut lihotuskuurille(?)...eli eilen seksin jälkee sano, et ennen pylly oli kivempi ja tunnun nykyää luisevalta ja anorektiselta, kuulemma 5 kiloo painavempana olin nätimpi ja kivemman tuntunen...just joo...

...mulla ei oo ongelmana et en söis, vaan se et liikun toooosi paljon. Mut ihan perusruokaa suosittelen, pelkillä herkuilla ei kannata alkaa lihottaan, tulee vaan pöhöttynyt olo / sokerihumala tms. Kunnon kotiruokaa naamaan ja säännölliset ruokailut 5-6 kertaa päivässä.

Yhteistyössä