Miten saisin kerrottua miehelle...

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Istu viereen. (Oletan, että on sohvalla) Ihan kylken kiinni. Halaa tai suukota. Syttyy ehkä, mutta jos ei, et saa kovaa kolausta etkä menetä kasvojasi.
tätä miettisin, jos vaan tulisi tilaisuus luikahtaa sen viereen... eli jos hän vaikka katsoisi vaan televisiota mutta koko ajan se tossa touhuaa jotain tärkeän näköistä :(
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Istu viereen. (Oletan, että on sohvalla) Ihan kylken kiinni. Halaa tai suukota. Syttyy ehkä, mutta jos ei, et saa kovaa kolausta etkä menetä kasvojasi.
tätä miettisin, jos vaan tulisi tilaisuus luikahtaa sen viereen... eli jos hän vaikka katsoisi vaan televisiota mutta koko ajan se tossa touhuaa jotain tärkeän näköistä :(
Purista sitä persiistä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
ota ittees niskasta kii ja ota asia esille: kerro haluistasi ja siitä, että sinun on vaikea esittää asiasi eli kertoa himostasi. Silloin miehesi tietää tunteesi ja osaa tunnistaa tunteesi jo ilman sanoja, varsinkin jos olette kauan olleet yhdessä. Silloin ei sanoja tarvita!

Ole rohkea! Ei ehkä tarvita kuin yksi kerta suoraan puheeseen, sitten kommunikointi tapahtuu jo tiedostamattomalla tasolla.
mä itken tätä asiaa viikoittain hänelle, hän lupaa aina että asiat muuttuu mutta mitään ei koskaan tapahdu...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ymmärrän ap sinua. Minä olen kans tosi huono näyttään yleensäkkin tunteita.
On pitäny ihan opetella paijaamaan miestä.
no tässä sitä ollaan koko ajan opettelemassa :( arki sujuu jo, mutta sänkyhommat ei...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Istu viereen. (Oletan, että on sohvalla) Ihan kylken kiinni. Halaa tai suukota. Syttyy ehkä, mutta jos ei, et saa kovaa kolausta etkä menetä kasvojasi.
tätä miettisin, jos vaan tulisi tilaisuus luikahtaa sen viereen... eli jos hän vaikka katsoisi vaan televisiota mutta koko ajan se tossa touhuaa jotain tärkeän näköistä :(
Purista sitä persiistä :D
ainahan mä olen sen takapuolessa kiinni :D mutta ei hän ota sitä mitenkään "sellaisena" eleenä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ymmärrän ap sinua. Minä olen kans tosi huono näyttään yleensäkkin tunteita.
On pitäny ihan opetella paijaamaan miestä.
no tässä sitä ollaan koko ajan opettelemassa :( arki sujuu jo, mutta sänkyhommat ei...
hmm mut naimisiin menit vaikka homma ei suju?
 
miksah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
ota ittees niskasta kii ja ota asia esille: kerro haluistasi ja siitä, että sinun on vaikea esittää asiasi eli kertoa himostasi. Silloin miehesi tietää tunteesi ja osaa tunnistaa tunteesi jo ilman sanoja, varsinkin jos olette kauan olleet yhdessä. Silloin ei sanoja tarvita!

Ole rohkea! Ei ehkä tarvita kuin yksi kerta suoraan puheeseen, sitten kommunikointi tapahtuu jo tiedostamattomalla tasolla.
mä itken tätä asiaa viikoittain hänelle, hän lupaa aina että asiat muuttuu mutta mitään ei koskaan tapahdu...
Sitten on aika siirtyä eteenpäin. Surullista, mutta totta.

Jos mies ei ole, mitä haluat eikä tee töitä suhteen eteen, hän ei ole oikea sinulle. Ensimmäisenä ajattelet itseäsi, AINA! Vasta sen jälkeen kykenee antamaan itsestään toiselle ihmiselle. Vähän vanhaa viisautta muunneltuna: rakasta itseäsi niin kuin haluaisit toista rakastaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ymmärrän ap sinua. Minä olen kans tosi huono näyttään yleensäkkin tunteita.
On pitäny ihan opetella paijaamaan miestä.
no tässä sitä ollaan koko ajan opettelemassa :( arki sujuu jo, mutta sänkyhommat ei...
hmm mut naimisiin menit vaikka homma ei suju?
mä rakastan tätä miestä enemmän kuin mitään muuta vaikka sitä seksiä ei olisi ollenkaan. mutta tässä on turhauttavaa se ainainen valehtelu ja vakuuttelu että hän mukamas haluaa mua ja että tämä ei johdu minusta. mutta pakkohan sen on johtua jos kerran vetää suihkussa käteen mutta ei silti mua halua?!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
Käteen vetäminen ja rakastelu/paneminen ovat eri asioita...
mutta minkä takia vetää käteen kun tietää että olohuoneessa odottaa haluava vaimo?
Tietääkö hän? Jos sä et näytä sitä. :snotty:
mies tietää etten avoimesti pysty näyttämään haluani mutta tietää tarkalleen etten tarvitse häneltä kuin pienen vinkin ja sytyn samantien. hän tietää että haluan nykyään päivittäin (seksiä kuitenkin on noin kerran 2 viikossa).
pelkästään se että hän tulisi lähelle, riittäisi.
 
miksah
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
Käteen vetäminen ja rakastelu/paneminen ovat eri asioita...
mutta minkä takia vetää käteen kun tietää että olohuoneessa odottaa haluava vaimo?
Tietääkö hän? Jos sä et näytä sitä. :snotty:
Kyllähän hän näyttää! Asiasta on keskusteltu! Kyllä miehen sentään puhetta pitää ymmärtää!
 
ap
on vaan rankkaa kun noin kerran viikossa se kaikki turhautuminen purkautuu itkuna ja huutona... mies on kyllä kovin ymmärtäväinen ja lupailee aina kovasti muutosta... noin 2 kertaa kuussa tämän mun itkukohtauksen jälkeen saan aivan selvää sääliseksiä. onhan se hyvää ja olen kiitollinen siitä että saan edes sillloin, mutta en kunnolla pysty nauttimaan kun päässä pyörii kaikenmaailman asiat siitä että nauttiiko mies edes jne.
 
apsi
Mun miehen oli aikanaan helpointa puhua pienessä maistissa. Jututin sitten silloin ja pikku hiljaa jatkoin juttua aina seuraavana päivänä selvin päin. Oppi kuin oppikin, yhtään olutta ei olla tarvittu sen takia vuosiin.

Minäkään en ole edelleenkään hyvä ottamaan noita juttuja puheeksi, mutta aina tosiaan ohikulkijaakin voi halata tai jotain. Tarpeeksi monta signaalia peräkkäin saa kyllä viestin perille, vaikka tietty nopein tapa olisi se suoraan sanominen.
 
miksah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
Miehelläsi kuulostaisi olevan omat esteensä läheisyyden kanssa. Minä näen asian näin. Sinä olet valmis avautumaan ja pystyisit kuulemaan miehen ongelmat.
jos tuo mies vaan puhuisi mulle...
Olen kokenut saman kuin sinä. Puhumattoman miehen. Olen itse ollut myös samanlainen. Itsensä ilmaiseminen puhumalla vaatii opettelua, oikean ajan ja oikean ihmisen, myös oikean paikan. Joidenkin ihmisten kanssa puhuminen ei onnistu koskaan... Siihen kariutui ensimmäinen oikea suhteeni. Seuraavan parisuhteen kiukuttelin ja räyhäsin, nyt on mies, joka puhuu JA pussaa.

Joskus mies avautuu toimimalla. Tehkää yhdessä jotain. Jos onnistuu, jätä seksi vähän taaemmas mielessäsi. Miehesi voi kokea välillä uhkaavana, jos himosi tuntuu tunkevan liikaa esille. En tiedä, puhunko ihan puppua...
 
miksah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
Miehelläsi kuulostaisi olevan omat esteensä läheisyyden kanssa. Minä näen asian näin. Sinä olet valmis avautumaan ja pystyisit kuulemaan miehen ongelmat.
jos tuo mies vaan puhuisi mulle...
Olen kokenut saman kuin sinä. Puhumattoman miehen. Olen itse ollut myös samanlainen. Itsensä ilmaiseminen puhumalla vaatii opettelua, oikean ajan ja oikean ihmisen, myös oikean paikan. Joidenkin ihmisten kanssa puhuminen ei onnistu koskaan... Siihen kariutui ensimmäinen oikea suhteeni. Seuraavan parisuhteen kiukuttelin ja räyhäsin, nyt on mies, joka puhuu JA pussaa.

Joskus mies avautuu toimimalla. Tehkää yhdessä jotain. Jos onnistuu, jätä seksi vähän taaemmas mielessäsi. Miehesi voi kokea välillä uhkaavana, jos himosi tuntuu tunkevan liikaa esille. En tiedä, puhunko ihan puppua...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
Miehelläsi kuulostaisi olevan omat esteensä läheisyyden kanssa. Minä näen asian näin. Sinä olet valmis avautumaan ja pystyisit kuulemaan miehen ongelmat.
jos tuo mies vaan puhuisi mulle...
Olen kokenut saman kuin sinä. Puhumattoman miehen. Olen itse ollut myös samanlainen. Itsensä ilmaiseminen puhumalla vaatii opettelua, oikean ajan ja oikean ihmisen, myös oikean paikan. Joidenkin ihmisten kanssa puhuminen ei onnistu koskaan... Siihen kariutui ensimmäinen oikea suhteeni. Seuraavan parisuhteen kiukuttelin ja räyhäsin, nyt on mies, joka puhuu JA pussaa.

Joskus mies avautuu toimimalla. Tehkää yhdessä jotain. Jos onnistuu, jätä seksi vähän taaemmas mielessäsi. Miehesi voi kokea välillä uhkaavana, jos himosi tuntuu tunkevan liikaa esille. En tiedä, puhunko ihan puppua...
no mä yritän aina viritellä yhteistä tekemistä, mutta mies vain viihtyisi kotona...
enkä nyt sitten tiedä että onko tuo ihan puppua... on kuitenkin omituista että mies saattaa "vitsinä" puristella mua rinnoista mutta silti ei kuitenkaan halua mua...
 

Yhteistyössä