en mä pysty tekemään varsinaista aloitetta... entä jos mies torjuu mut..?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Älä puhu, toimi.
Jepulis. Tätä suosittelen. Pienet vihjeet riittänevät, laita vaikka vähän sexymmät alusasut. Vaikka oishan se hyvä opetella vähän puhumaankin.Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Eihän sitä sanoa tarvii. Meet viereen kiehnäämään ja kiusottelemaan, niin eiköhän äijä siitä ymmärrä..
Sittenpä torjuu, yrittänyttä ei panna.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä pysty tekemään varsinaista aloitetta... entä jos mies torjuu mut..?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Älä puhu, toimi.
juu naimisissa ollaan... no kun ei toi mies tunnu haluavan muaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Onko kyse siis vakituisesta kumppanista? Kamalaa, kun pariskunnat ei keskustele asioista.
Käy rohkeesti kimppuun vaan.
Suosittelen asioista puhumista, vois tehdä hyvää. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu naimisissa ollaan... no kun ei toi mies tunnu haluavan muaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Onko kyse siis vakituisesta kumppanista? Kamalaa, kun pariskunnat ei keskustele asioista.
Käy rohkeesti kimppuun vaan.
no mä en nyt jaksaisi selittää koko meidän taustaa mutta siis mulla on edellisestä suhteesta jäänyt isoja henkisiä arpia etten pysty tekemään itseäni tykö tai "vikitellä" miestäni... ennen sen kaikki meni hyvin kun mies itse teki hyvinkin selväksi haluavansa, mutta nyt ei ole taas moneen aikaan tuntunut miestä kiinnostavan...Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:Pitääkö se kertoo miehelle sanoin? Eikö miestä haluta koskaan?
Ja toisekseen, kyllä mun mielestä parisuhteessa pitää uskaltaa/kehdata sanoo miehelle, jos jotain asiaa on - oli se sitten mitä tahansa. Mutta kyllä meidän suhteessa sänkypuuhiin on päästy ilman erityisempiä puheitakin. Harvemmin sitä pitää miehelle erikseen kertoa, että nyt olis semmonen hetki...
voi kauhia, mies varmaan soittaisi valkotakkiset jos mä noin tekisin... :')Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Piirrä paperille hirveen iso pillun ja munan kuva ja kysymysmerkki perään
Nii joo ja näytä sitä sit miehelles
vaikka ollaankin oltu jo aikast kauan yhdessä niin silti... mä olen ihan varma että se torjuu. koska ei se ole tehnyt elettäkään pitkään aikaan... ja mun tietääkseni se on kuitenkin yksinään puuhastellut...Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Jos jotain haluaa, se on riskin arvoista.
Pakko olla.
Mut jos nimenomaan piti päästä panemaan? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Sittenpä torjuu, yrittänyttä ei panna.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä pysty tekemään varsinaista aloitetta... entä jos mies torjuu mut..?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Älä puhu, toimi.