N
nyt nikitön
Vieras
huomiota ja rakkaudenosoituksia.Olen vain jotenkin lopen kyllästynyt tähän elämään kun mies ei huomaa mua tarpeeksi.Meillä on lapsia ja tiedän että hän rakastaa minua ja lapsia valtavasti.Mies ei petä eikä kulje vieraissa,siitä olen 100%varma.Kaiken töissä käydyn ajan jälkeen istuu koneella kaikki illat ja viikonloput.Minusta ois niin tärkeätä että hän etes joskus sanois jotain ihanaa tai tulis ja antais pienen pusun etes,mutta kun ei niin ei.Rakastelukaan ei mua kiinosta,tuntuu että olen hälle vain joku kone. :ashamed: Varmaan kerran vuodessa se sanoo jotain kivaa tai kun tulee töistä ja yritän mennä hänen lähelleen ja halata ja kysyä että mitä rakas kuuluu?miten meni päivä niin työntää vain pois ja mumisee jotain.Aina vaan silti passaan ja hemmottelen jatkuvasti häntä,mutta joskus kaipas sitä itsekkin.Tuntuu joskus että voisin huutaa ja parkua ja sanoa että sano että välität minusta.Toivottavasti teksti ei ole ihan sekavaa ja ymmärrätte mitä tarkoitan. :'( En tiedä miten kauan tätä ykspuoleista elämää.Miksi mun mies on niin juntti että on vaikea näyttää tunteitaan.En jaksa enää kuin mököttää hänelle. :'( Perheen ja kotityöt kyllä hoidan oikeastaan kaikki mutta mies osallistuu lastenhoitoon. :ashamed: Olen todella pettynyt kaikkeen.