Miten saisi hoikat reidet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva laiheliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hoikat reidet = vähän lihasta. Eli kannattaa jatkossakin istua kaikki päivät läppärin äärellä palstailemassa, mutta samalla järkätä itselleen nälkäkuuri, jolloin paino laskee.

Laihduttamalla tulee pienet jos ei ole luonnostaan isoja lihaksia. Jospa niissä on nyt vain rasvaa? Mulla liikunta kasvattaa samantien reisi- ja pohjelihaksia ja ne on suht hoikat vain jos en treenaa niitä. Ei niistä koskaan ihan luikuimmat tule, ellen nälkäkuolemanpartaalla menetä viimeisiäkin lihaksia. Hyvä vaan jos on vähäistä muotoa edes niissä niin helppo pitää ne nättinä, ei tarvi tehdä juuri mitään muuta kuin olla lihomatta. :D

Lenkkeilyllä/juoksulla saa sopusuhtaiset ja hoikat reidet. Tottakai lihakset kasvavat, mutta kasvavat tasaisemmin koko jaloissa (verrattuna esim. pyöräilyyn), joten näyttävät sutjakoilta.

[QUOTE="...";30348711]Lenkkeilyllä/juoksulla saa sopusuhtaiset ja hoikat reidet. Tottakai lihakset kasvavat, mutta kasvavat tasaisemmin koko jaloissa (verrattuna esim. pyöräilyyn), joten näyttävät sutjakoilta.[/QUOTE]

Hei no joo, tarpeeksi pitkäkestoista ja hidasta liikuntaa, kuten jo juoksijakin aiemmin mainitsi, silleen se voisi onnistua. Piiiiitkiä kävelylenkkejä ja kevyttä juoksua.

Jos ap meinaa laihduttaa paljon, niin ilman lihaskuntotreeniä voi olla tuloksena "laihaläski". Laihdutusaikana tasapuolisesti kardio- ja lihaskuntotreeniä etteivät lihakset kärsi laihdutuksesta. Pilates voisi olla vielä hyvä lisä.

[QUOTE="terra";30348780]Jos ap meinaa laihduttaa paljon, niin ilman lihaskuntotreeniä voi olla tuloksena "laihaläski". Laihdutusaikana tasapuolisesti kardio- ja lihaskuntotreeniä etteivät lihakset kärsi laihdutuksesta. Pilates voisi olla vielä hyvä lisä.[/QUOTE]

Kuules ei tule laihaläskiä jos laihduttaa syömällä terveellisesti ja tekee kävelylenkkejä ja kevyttä lenkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30348797:
Ja reisissä jo muutama treenikerta alkaa näkyä paksuuntumisena :O

No en mä nyt niin väittänyt! Mut siis jos onnistuu hoikistumaan vuoden aikana ruokavaliolla ja niillä pitkillä lenkeillä, eivät lihakset suuremmin ala pullistella. Sen sijaan pari kertaa viikossa punttista vuoden ajan niin tuloksena voi tottavie olla paksummat reidet kuin lähtötilanteessa.

No en mä nyt niin väittänyt! Mut siis jos onnistuu hoikistumaan vuoden aikana ruokavaliolla ja niillä pitkillä lenkeillä, eivät lihakset suuremmin ala pullistella. Sen sijaan pari kertaa viikossa punttista vuoden ajan niin tuloksena voi tottavie olla paksummat reidet kuin lähtötilanteessa.
Mutta minä väitin :kieh: Eron huomaa kyllä jo parissa viikossa kun ei meinaa mahtua farkkuihinsa

Muualla kehossa treeni ei näy ollenkaan

Yhteistyössä