miten sais äkkiä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
miten sais äkkiä rahaa? jos menee töihin vaikka keikalle niin eikös ne maksa tyyliin kerran tai kaks kuussa? meillä on iso lommo tän kuun budjetissa ja mulla päivät aikaa tehdä vaikka mitä..oon siis iltaduunissa..joten..
pikavippejä ja muita lainoja ei kannata ehdottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Ikkunan pesu 50 e, koko kämpän perussiivous 100e, lastenhoitoavusta voisit muutaman kympin saada (miun pitäs saada aikaseksi muutamia hommia ja kädet ei riitä kun lapset pörrää mukana..) :D

Mä voisin tulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SWS:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Leivo kasa kahvikakkuja, hedelmä -, ja marjapiirakoita, ja pullia ja mene myymään jonkun kaupan aulaan niitä. Tai kotikirppis pystyyn.

Siis saako noin oikeesti tehä?

Ei saa.

Saa myydä jos hygieniapassi kunnossa ja tekee ilmoitus kunnan elintarvikevalvoojalle (pitäis myös saada se vastaus että OK) ja tietenkin kauppa suostuu...

Ainakin meidän kaupungissa...

Jollain muullakin rahat loppu näin aikasin ennen kuun loppua. Meillä myös iso aukko budjetissa,ja muutama laskukin odottaa :kieh: Pikavipit tms. ei sovi meille,sellaset on vaan oravanpyörään johtavia juttuja. Minä päätin että laskut odottaa vikaan päivään,eräpäivät täl viikol... Tärkeämpi on saada ruokaa niillä rahoil mitä on.

Toi on kyllä tosi peestä,että jos menet keikalle tai alotat uuden työn,niin eka tili saattaa pahimmas tapauksessa olla 1,5kk:n päästä vasta. Itse saan lopputilin vika päivä,ja seuraavan elokuun lopussa :o

Voisitko oikeesti päästä johonkin auttelemaan kotitöissä,vanhuksia on ainakin paljon joilla ei ole apuja,laita ilmotuksia kauppoihin. Tai nurmikon leikkausta tutuille yms...

Yhteistyössä