vieras
Meillä tyttö tulee sieltä koko ajan pois ja ruokailut on ihan kauheita, miten minä saisin pysymään sen kunnolla istumassa?
Tripp Trappissa saattaa se meno rauhoittua, kun ottaa turvakaaren pois, ainakin meillä auttoi.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Stokke Tripp Trapp -tuoliin on saatavilla omat valjaat. Perusvaljaita löytyy markettien vauvatarvikehyllysta.
Pakko vastata tähän että meillä ei ainakaan tuu mitään sylissä syöttämisestä, esim. jos ollaan jossain kylässä eikä oo syöttötuolia. Lopputulos on yleensä se että neiti huitoo ja heiluu niin mahdottomasti että ruuat on kaikkialla muualla kuin tytön masussa Mutta syöttöuolissa onnistuu kyllä ihan hyvin syöminen, joskus meinaa kiivetä pöydälle siitä mutta harvoin sitäkään.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:ei sitä vauvaa oo mikään pakko syöttötuoliin laittaa. pidä sylissäs. jos olet oikeakätinen, vauva vasemmalle puolelle syliisi istumaan, pidät vasemmalla kädellä kiinni. ruokakulho pöydälle, josta oikeassa kädessäsi olevalla lusikalla kauhot sitä ruokaa vauvasi suuhun. älä suutu. mut noin yksinkertaista se on. paljon helpompaa kuin syöttötuolissa syöttäen.
Kaikkiin saa ihan mitkä vain valjaat kiinni kun ite vaan hiukan tuunaa. Ei mullakaan noi valjaat tohon omaani menis(sillä olen joskus hukannut tärkeän osan siitä, jolla tuoliin kiinnitetään) mutta olen sitten kiinnittänyt narulla ite valjaat vain tuoliin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta jos jokin keino on niin mieluummin syötän syöttötuolissa niin saa myös itse syödä samalla.
Meillä on tuomonen tripp trapin jäljennös, saako niihinkin nuo tavan valjaat.Onko teillä vauva ollu heti sujut valjaiden kans vai onko tullu siitä huutoa kun on köytettynä?
Mutta kyllähän vauvasta kasvaa pikkuinen joka haluaa itse syödä vielä. Ei kai ap lasta vuosia aio pitää sylissä. Mullakin 1v alkoi ite syömään ja kyllä menis vaatteet vaihtoon ja pers puutuis jos odottaisin et arvon neiti ois syöny loppuun mun sylissä. Ja jos kerran tuoli jo on, miksi sitä pois heittämään. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja asdf:ei sitä vauvaa oo mikään pakko syöttötuoliin laittaa. pidä sylissäs. jos olet oikeakätinen, vauva vasemmalle puolelle syliisi istumaan, pidät vasemmalla kädellä kiinni. ruokakulho pöydälle, josta oikeassa kädessäsi olevalla lusikalla kauhot sitä ruokaa vauvasi suuhun. älä suutu. mut noin yksinkertaista se on. paljon helpompaa kuin syöttötuolissa syöttäen.
Meidän tilapäinen vaihe on kestäny "vasta" vuodenAlkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Mä laitoin ihan tavallisella vyöllä
Tuo oli ihan tilapäinen vaihe ainakin meillä, joka ei onneksi kestänyt kauan.
Alkoi 10-kuisena eikä loppua näy, vaieusaste vaan noussu Poika 1v 10kkAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Kaikkiin saa ihan mitkä vain valjaat kiinni kun ite vaan hiukan tuunaa. Ei mullakaan noi valjaat tohon omaani menis(sillä olen joskus hukannut tärkeän osan siitä, jolla tuoliin kiinnitetään) mutta olen sitten kiinnittänyt narulla ite valjaat vain tuoliin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta jos jokin keino on niin mieluummin syötän syöttötuolissa niin saa myös itse syödä samalla.
Meillä on tuomonen tripp trapin jäljennös, saako niihinkin nuo tavan valjaat.Onko teillä vauva ollu heti sujut valjaiden kans vai onko tullu siitä huutoa kun on köytettynä?
Juu juu hyvä se on opettaa istumaan tuolissa. Kyllä sen lapsen siihen saa tavalla tai toisella kiinni. Meillä ainakin alkoi siinä syömään pian itse ja siihen loppui kiipeilyt. Nyt 1 v 4 kk syö jo tosi hyvin itse.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mutta kyllähän vauvasta kasvaa pikkuinen joka haluaa itse syödä vielä. Ei kai ap lasta vuosia aio pitää sylissä. Mullakin 1v alkoi ite syömään ja kyllä menis vaatteet vaihtoon ja pers puutuis jos odottaisin et arvon neiti ois syöny loppuun mun sylissä. Ja jos kerran tuoli jo on, miksi sitä pois heittämään. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja asdf:ei sitä vauvaa oo mikään pakko syöttötuoliin laittaa. pidä sylissäs. jos olet oikeakätinen, vauva vasemmalle puolelle syliisi istumaan, pidät vasemmalla kädellä kiinni. ruokakulho pöydälle, josta oikeassa kädessäsi olevalla lusikalla kauhot sitä ruokaa vauvasi suuhun. älä suutu. mut noin yksinkertaista se on. paljon helpompaa kuin syöttötuolissa syöttäen.