miten saattaa pariskunta uudelleen yhteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jador
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jador

Vieras
ja saada heidät rakastumaan tulisesti, siten että he näkevät vain toisensa?
minulla on eräs ystävä pariskunta, jotka ovat olleet naimisissa 8 vuotta, mutta nyt heidän välinsä ovat pahasti tulehtuneet..asuvat eri osoitteissa ja tämä huolestuttaa minua..en halua että tämä liitto päättyy eroon. haluan amorin apulaisena saattaa heidät takaisin yhteen ja rakastumaan uudelleen toisiinsa :heart: tiedän, että toisten asioihin ei saa puuttua, mutta he molemmat ovat todella läheisiä ystäviä minulle..olen jutellut heidän kanssa ja vaikuttaa siltä että kumpikin välittää vielä jonkin verran toisesta, mutta eivät tiedä mitä tekisivät, koska suuttumus tulee esiin useasti.

ystävän neuvo, älä ihmeessä sekaannu!!! jos jotain menee pieleen niin menetät takuulla ystäväsi..toisaalta heistä saattaa olla mukavaa jos tarjoudut "syntipukiksi"

itse olen joskus koittanut auttaa ystävääni vastaavassa tilanteessa ja loppujen lopuksi päädyin "syylliseksi" vaikken mitään muuta halunnut kuin hyvää..

elä puutu toisten asioihin. En mäkään haluis että joku mun ystävä rupeis parittaan mua ja mun exää... Jos me joskus syystä tai toisesta tullaan vielä yhteen menemään, ni se täytyy tulla meistä, ei kummankaan ystävistä.

Yhteistyössä