miten saat motivoitua itsesti urheilemaan?

• Viestiketjun aloittaja pokkahontas
  • Ensimmäinen viesti
pokkahontas
vaikka kuinka tykkään liikkua monipuolisestikkin ja välillä urheiluhulluus iskee vähän liikaakin :ashamed: , niin joskus tuntuu tosi vaikeelta lähtee urheilemaan....miten motivoitte itsenne ympäri vuoden liikkumaan???? Onko teillä jotain tavotteita mitä kohti meette, vai harjoitteletteko johonkin kilpailuun, tuleeko kannuste jostain ulkopuolelta esim.urheileva kaveri, vartalonmuokkaus kesäkuntoon...vai mistä..? Itse en voisi kuvitellakkaan olevani urheilematta, mutta ajoittain saa todenteolla sempata lähtemään salille tms.. Miten motivoitte itseänne??

BELLA1
Motivaatiota välillä on välillä ei.... Mulla on tietyt tavoitteet millä mennään eteenpäin, kuntosalilla potkua saa ku näkee et painot nousee ja saa lisää rautaa laittaa tankoon....Sekä oman painon tarkkailu;suht kevyellä/terveellisellä ruokavaliolla oma kehonpaino nousee(siis lihas kehittyy) ja peili on yks motivoiva väline, mullon valokuvat itsestäni jostain 7vuoden takaa, ja nyt ku kattoo niin on muotoa tullut; pyöreenpää pakaraa ja hauista :kieh: ;) Toki kaveri n myös yks tekijä joka motivoi, pieni terve kilpailuhenkisyys ku näkee et kaveri on kehittyny, niin eikö sitä piä pistää pikkusen paremmaksi...? :LOL:

Fiina79
sitäku on pienestä asti ollu kova menijä niin sitä on myös nytki sitä!! =) mun mies on myös kova urheileen,kait sitä ei "voi jäädä huonommaksi" ku mies... ;) yhdessä liikutaan,myös lasten kanssa,mutta mulla on hyvä kaveri jonka kanssa kulen kuntosalilla ja ku toinen pyytää mukaan,ei voi olla lähtemättä... kyllä sitä motivaatiota on koko ajan,se on jotenni "verissä"... =)

Yhteistyössä