Y
Yes we can
Vieras
Tapasin mua 12 vuotta vanhemman miehen, asutaan molemmat samalla asuntoalueella ja hengaillaan samassa kaveriporukassa. Kaveri ei ole naimisissa, joten siltä osaltahan juttu on selvä. Meillä on tuossa porukassa jutut sitä luokkaa, että seksi, siis sellainen kunnon pano on tullut mieleen useammankin kerran. Kaveri kehuu että hänellä on kalu sitä luokkaa, että se olis jo näkemisen ja kokemisen väärtti. No okei, mua kiinnostaisi kyllä, mutta nyt tuli mieleen onko kaveri sittenkin homo, kun mikään lähestymisyritys ei ole onnistunut. Yksi nainen tuosta meidän porukasta sanoi, et on tuntenut tuon miehen jo vuosia, ei varmasti ole naimisissa, mutta VOI mahdollisesti olla biseksuaali. Mun kanssa yksin ollessaan tulee vaikultelma, että tuo mies on aika ujo eikä jotenkin kehtaa edes ehdottaa mitään sen kummempaa, vaikka sitten tulee taas sekin tunne paljon voimakkaampana että mun pitäisi tehdä aloite. Siis pitäis..? Voisin ja haluan tehdäkin, varsinkin kun mies on jo kehunut kalun kokoa useamman kerran.
Kysymys on miten ehdotan, tuntuu, että kaikki mun omat ideat on ihan liian kesyjä tuon homman hoitamiseksi. Kaveria on lisäksi hirveen vaikea juottaa kunnon känniin- mulla kun on tosi huono viinapää joten tuossa kyllä jään kevyesti toiseksi.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jäänko ilman...?
Kysymys on miten ehdotan, tuntuu, että kaikki mun omat ideat on ihan liian kesyjä tuon homman hoitamiseksi. Kaveria on lisäksi hirveen vaikea juottaa kunnon känniin- mulla kun on tosi huono viinapää joten tuossa kyllä jään kevyesti toiseksi.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jäänko ilman...?