Miten saan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yes we can
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yes we can

Vieras
Tapasin mua 12 vuotta vanhemman miehen, asutaan molemmat samalla asuntoalueella ja hengaillaan samassa kaveriporukassa. Kaveri ei ole naimisissa, joten siltä osaltahan juttu on selvä. Meillä on tuossa porukassa jutut sitä luokkaa, että seksi, siis sellainen kunnon pano on tullut mieleen useammankin kerran. Kaveri kehuu että hänellä on kalu sitä luokkaa, että se olis jo näkemisen ja kokemisen väärtti. No okei, mua kiinnostaisi kyllä, mutta nyt tuli mieleen onko kaveri sittenkin homo, kun mikään lähestymisyritys ei ole onnistunut. Yksi nainen tuosta meidän porukasta sanoi, et on tuntenut tuon miehen jo vuosia, ei varmasti ole naimisissa, mutta VOI mahdollisesti olla biseksuaali. Mun kanssa yksin ollessaan tulee vaikultelma, että tuo mies on aika ujo eikä jotenkin kehtaa edes ehdottaa mitään sen kummempaa, vaikka sitten tulee taas sekin tunne paljon voimakkaampana että mun pitäisi tehdä aloite. Siis pitäis..? Voisin ja haluan tehdäkin, varsinkin kun mies on jo kehunut kalun kokoa useamman kerran.
Kysymys on miten ehdotan, tuntuu, että kaikki mun omat ideat on ihan liian kesyjä tuon homman hoitamiseksi. Kaveria on lisäksi hirveen vaikea juottaa kunnon känniin- mulla kun on tosi huono viinapää joten tuossa kyllä jään kevyesti toiseksi.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jäänko ilman...?

Jos te nyt jo puhutte kalun koosta miehen kanssa, tai ainakin mies puhuu, niin silloinhan on jo helppo sanoa, no milloin ja missä me tutkitaan pitääkö puheet paikkansa.

Vai eikö noita puheita enää ole?
No siinätapauksessa voitte ihmetellä hänelle, mihin ne kalujutut on hävinnyt.
Minua kun on alkanut vaivaamaan se pitääkö puheet paikkansa.

Tietysti asiasta pitää olla valmis puhumaan enemmänkin, jottei tilanne tunnu yllättävältä ja kiusalliselta.
Puhuminen kun kuitenkin herättää sen halun.

Jos te nyt jo puhutte kalun koosta miehen kanssa, tai ainakin mies puhuu, niin silloinhan on jo helppo sanoa, no milloin ja missä me tutkitaan pitääkö puheet paikkansa.

Vai eikö noita puheita enää ole?
No siinätapauksessa voitte ihmetellä hänelle, mihin ne kalujutut on hävinnyt.
Minua kun on alkanut vaivaamaan se pitääkö puheet paikkansa.

Tietysti asiasta pitää olla valmis puhumaan enemmänkin, jottei tilanne tunnu yllättävältä ja kiusalliselta.
Puhuminen kun kuitenkin herättää sen halun.

Kalujutut senkun jatkuu, koko vaan kasvaa, ja tottakai asian laita olisi tarkistettava. Me tapaillaan kyllä melkein päivittäin, mutta joskus on vaan muita asioita joista puhutaan, sitten porukassa illan mittaan jutut menee tuonne etelän suuntaan. Mitä nyt päältä päin näkyy, niin kokoa tuntuu olevan.

Joo, olet ihan oikeassa, jos mies puhuu, niin musta ainakin tuntuu, että olisi sillä muutakin mielessä ja jos itse osallistun keskusteluun niin onhan se sillai vihje munkin osalta että avaapas vetskari!!! Voihan se hyvässä tapauksessa sanoa okei, menoksi vaan, tai sitten ei, mikä ei siitä vielä homoa tee tietysti.
Itse olen siis voisi sanoa ihan okei, ei pitäisi olla mun ulkonaisesta olemuksesta kiinni ettei sänkypuuhiin olla vielä päästy. Onhan siinä tavoitetta Uudeksi Vuodeksi.

Mun nimimerkki muuttuu onnistuneeksi naiseksi kun homma on hoidettu. Katotaan miten asiat sitten edistyy, vai tuleeko se olemaan vain one night stand.

Viimeksi muokattu:
Kyllä varmasti onnistuu.
Eikä mene edes pitkää aikaa.

Ja onnistuminen on jo se, kun saatte nähdä paljaana.
Jos näette sen jäykistyneen, niin tiedätte miehen kiinnostuneen teistä.
Tuossa tilanteessa miehet ei pysty salaamaan ajatuksia.

Samalla joudutte varautumaan siihen, että mies haluaa nähdä vastakappaleen.
Kai häpeilemättä pystytte sen näyttämään.

Usein katselua ja ihailua seuraa koskettelu.
Molempien tuntiessa tilanteessa tuossa mielihyvää, niin sitten voi kokeilla sisääntyöntymistäkin, jos molemmat niin tahtoo.

Onnea matkaan.

Kyllä varmasti onnistuu.
Eikä mene edes pitkää aikaa.

Ja onnistuminen on jo se, kun saatte nähdä paljaana.
Jos näette sen jäykistyneen, niin tiedätte miehen kiinnostuneen teistä.
Tuossa tilanteessa miehet ei pysty salaamaan ajatuksia.

Samalla joudutte varautumaan siihen, että mies haluaa nähdä vastakappaleen.
Kai häpeilemättä pystytte sen näyttämään.

Usein katselua ja ihailua seuraa koskettelu.
Molempien tuntiessa tilanteessa tuossa mielihyvää, niin sitten voi kokeilla sisääntyöntymistäkin, jos molemmat niin tahtoo.

Onnea matkaan.

Kuten nimimerkki jo kertoo, Yes we can. Toki vastakappale tulee mukaan kuvioon, varmasti miellyttää toista osapuolta, niin ainakin uskon. Johan tuossa ollaan jahkailtu ihan tarpeeksi, tarvitsisin vaan aikaa kahdenkesken ja siitähän se sitten lähtee. Ainakin saisin kokea ison kalun, jos ei muuta- ellei koko homma ole sitten kalavale. Tai "kaluvale".

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä