Miten saan yöähinän loppumaan ?

  • Viestiketjun aloittaja silmät ristissä
  • Ensimmäinen viesti
silmät ristissä
Meillä neiti nyt 3 kk ja jo muutaman viikon on pitänyt äitiä hereillä suurimman osan yöstä ähisemällä eli etsii unissaan tissiä ja rauhottuu kun saa sen suuhunsa. Ihan selvästikään ei ole nälkä yöllä vaan jotain turvaa tms. hakee. Nukkuu vielä perhepedissä, pitäisikö yrittää omassa sängyssä nukkumista vai mitä teen ? Mulla menee hermot kun ei saa nukuttua...
 
..
Lueppa kirja pehmeä matka höyhynsaarille. Siinä oli hyviä vinkkejä. :) Me ei nukuta perhepedissä (mies on levoton nukkuja) , mutta muut vinkit toimivat meillä hyvin ja tuosta aiheesta oli pitkä kirjoitus...
 
äiti83
meillä tytsy om kanssa aika tuhtaaja.. nukkuu mun vieressä vanunkantokopassa yöpöytien päällä.. ei tuttia huoli ja aina vaan tissi pitäs olla.. oon ny antanu pilttiäkin hänelle jo (hedelmä) ja tankkaan hänet hyvin illalla.. on auttanut.. ja jos yöllä touhuaa niin annan mellastaa siinä omassa petissä jos ei itke niin nukun kyllä itse.. tosin kaikki ei o samanlaisia.. nyt ruvennu jo itekki iltaruuan ja tisuttelun jälkeen nukahtamaan sinne sänkyyn ku oon vaan vieny sinne ja sanonu hyvää yötä.. välil hetken inisee ja sitten nukahtaa.. mutta jos huutaa niin sitten lisää tissiä suuhun ja kun ei taas syö niin sänkyyn vaa.. tyttö on nyt 3kk vanha.. mutta meiän tytsyllä kielen jänne on aivan siihen kielen kärkeen asti ja oon huomannu et ei osaa ehkä siksi sitä tuttia syödä kun ei se pysy suussa.. aattelin et neuvolas kysyn josko ne vois sen jänteen jossain napsasta poikki ni varmaa tuttiki sit rupeis kelpaamaan..

meillä esikoinen ainakin osas tuttia syyä ja oli muutenki rauhallinen ku sai omas sängys nukkua.. että näin meillä..
 

Yhteistyössä