Miten saan vauvan lopettamaan puremisen?

Poika on nyt 9kk ja imetän vielä (toistaiseksi). Mut nyt on alkanut puremaan. Alhaalla kaks hammasta ja pari kertaa on purassu niin kovasti, et verta on tullut. Onko keinoa, millä sais lopettamaan tuon puremisen, sillä jos se ei lopu, niin lopetan imetyksen? En ala puruleluna olemaan. :x

Toisaalta imettäisinkin mielellään vielä jonkun aikaa, kun poika on maitoallergikko ja helpompi olis näin.
 
vieras
Todellakaan ei kannata kokeilla mitään kiljaisua. Jos lapsi sattuu siitä tykkäämään, hän puree jatkossakin, koska muulla tavalla äidistä ei saa sitä kiljaisua irti. Järkevintä on puraisun jälkeen lopettaa imettäminen siihen paikkaan siltä erää ja olla mitenkään muuten reagoimatta. Myöhemmin rintaa voi sitten tarjota uudelleen. Mun molemmat tenavani ovat purreet mua tasan kaksi kertaa - jo noiden kertojen jälkeen tajusivat, että pureminen ei ole kannattavaa, koska sitten sitä tissiä ei saakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todellakaan ei kannata kokeilla mitään kiljaisua. Jos lapsi sattuu siitä tykkäämään, hän puree jatkossakin, koska muulla tavalla äidistä ei saa sitä kiljaisua irti. Järkevintä on puraisun jälkeen lopettaa imettäminen siihen paikkaan siltä erää ja olla mitenkään muuten reagoimatta. Myöhemmin rintaa voi sitten tarjota uudelleen. Mun molemmat tenavani ovat purreet mua tasan kaksi kertaa - jo noiden kertojen jälkeen tajusivat, että pureminen ei ole kannattavaa, koska sitten sitä tissiä ei saakaan.
No se kiljasu on kyllä tullu ihan spontaanisti siinä vaiheessa kun hampaat on uponneet ihon läpi asti. :x Pari kertaa on saanu syvät reiät aikaan. |O
 
apina
Kuule puraise takaisin niin eiköhän opi tai laita nänneihin vaikka tulista sinappia tai
hanpansilakka nestettä (haisee perkeleesti). Niin eikön puruleluna oleminen lopu.
Voit myös ostaa koiran puruluun... niin eiköhän hommat rupea rauhoittumaan-.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apina :
Kuule puraise takaisin niin eiköhän opi tai laita nänneihin vaikka tulista sinappia tai
hanpansilakka nestettä (haisee perkeleesti). Niin eikön puruleluna oleminen lopu.
Voit myös ostaa koiran puruluun... niin eiköhän hommat rupea rauhoittumaan-.

Eiköhän sun nukkumaan meno aikasi oo jo menny? :xmas:
 

Yhteistyössä