Miten saan selville meidän prepaid-liittymän numeron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapsen vanha kortti, ollut poissa käytöstä puoltoista kuukautta. Nyt ois tarvetta sille, mut en muista sen numeroa. :/ Puheaikaa siihen ei oo ladattuna eli en voi soittaa esim. omaan luuriin. Mut miten ihmeessä selvitän sen numeron, en muista siitä ku loppuosan (neljä viimestä numeroa).

jos et oo sitä rekisteröinyt, niin yritä toki soittaa siitä vaikkei saldoa oliskaan, tai sitten kysy joltain, jolle siitä numerosta on soitettu / viestitty.
Jos sun lapsi on siitä sulle soittanut, sen numero voi hyvinkin olla tallessa sun omassakin luurissa vielä. MÄ en kyllä ymmärrä, miks et olis tallettanut sun lapsen käytössä ollutta numeroa itsellesi mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
jos et oo sitä rekisteröinyt, niin yritä toki soittaa siitä vaikkei saldoa oliskaan, tai sitten kysy joltain, jolle siitä numerosta on soitettu / viestitty.
Jos sun lapsi on siitä sulle soittanut, sen numero voi hyvinkin olla tallessa sun omassakin luurissa vielä. MÄ en kyllä ymmärrä, miks et olis tallettanut sun lapsen käytössä ollutta numeroa itsellesi mihinkään.

Ei löytyny mun eikä miehen puhelimesta. Numero on korvattu uudella numerolla, siks sitä ei mistää löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lataa siihen puheaikaa, ei sen hankalampaa :D

Sitä puheajan lataamista varten tarttee sen puhelinnumeron...

Eikä tartte, jos käy ärrältä lipukkeen. Kyllä niitä edelleen siellä myödään. Ostat vain oikealle liittymälle. Pin-kortista näkee, että puhelin auki, jos ei liittymääkään muista.

Yhteistyössä