Miten saan selville isäni?

  • Viestiketjun aloittaja ih
  • Ensimmäinen viesti
littt
jos ei ole virkatodistuksessa vahvistetu (maistraatista ainakin saa), mutta sulla on veikkauksia kuka/ketkä vois olla, niin voit pyytää dna-testillä isyyden vahvistamista.
 
"vieras"
[QUOTE="juu";22207815]jos äiti ei tiedä??????[/QUOTE]

Luulis lista edes löytyvän mahdollisista ehdokkaista tai ainakin tietäis sanoa jos haluais että yhden illan juttu rovaniemellä martin kanssa.
 
ih
[QUOTE="vieras";22207800]Anna miesparan olla rauhassa.[/QUOTE]

Ei mua kiinnosta mikään muu että onko tunnustettu vai ei. En todellakaan ota yhteyttä yms eli saa olla ihan rauhassa. Ja äiti tietää, mutta ei suostu sanomaan nimeä.
 
[QUOTE="vieras";22207950]Näitä perintöjen kyttääjiä löytyy...[/QUOTE]

Mielestäni lapsella on oikeus myös vanhempansa perintöön. Ei lapsi ole mitään itse tehnyt vaan mies pannut lapsia alulle, en jaksa uskoa, että näitä miehiä on raiskasttu ja pakotettu yhtymään naisten kanssa.
 
ih
[QUOTE="vieras";22207950]Näitä perintöjen kyttääjiä löytyy...[/QUOTE]

Just joo. En ole mitään perintöjäkään vailla keltään. Ihan kuten alussa sanoin että minua kiinnostaa vain että onko minua tunnustettu vai ei.
 
ih
Jos on tunnustettu, niin perintö napsahtaa automaattisesti.
Tässä isyys asiassa minua ei edelleenkään kiinnosta perinnöt. No oletetaan että minut on tunnustettu ja saisin perinnön "isältä" niin satavarmasti laittaisin sen hyväntekeväisyyteen. Minä en halua vieraiden rahoja, en halua edes läheisteni.

Olen aikoinaan sanonut äidilleni, että käyttäisi rahansa itseensä. Anteeksi mutta en voi sietää ihmisiä jotka ovat vailla vanhemmiltaan jotain. Tiedän ihmisiä jotka etukäteen miettivät mitä saisivat perinnöksi ja selän takana puhuvat että sinne ne perinnöt menee
 
ih
Sain alussa vastaukseni kysymykseeni, kiitos siitä ystävällisille ihmisille. Nyt tämä ketju alkaa menemään taas haukkumiseksi niin poistun palstalsta kun en jaksa kantaani kokoajan puolustella.
 
"vieras"
Tässä isyys asiassa minua ei edelleenkään kiinnosta perinnöt. No oletetaan että minut on tunnustettu ja saisin perinnön "isältä" niin satavarmasti laittaisin sen hyväntekeväisyyteen. Minä en halua vieraiden rahoja, en halua edes läheisteni.

Olen aikoinaan sanonut äidilleni, että käyttäisi rahansa itseensä. Anteeksi mutta en voi sietää ihmisiä jotka ovat vailla vanhemmiltaan jotain. Tiedän ihmisiä jotka etukäteen miettivät mitä saisivat perinnöksi ja selän takana puhuvat että sinne ne perinnöt menee
 
v
[QUOTE="vieras";22207950]Näitä perintöjen kyttääjiä löytyy...[/QUOTE]

Ai sekö on perinnön kyttäystä jos haluaa tietää kuka on OMA ISÄ?? jos äiti on joku hiton lumppu joka jakanut itseään ties kenelle, ei se ole lapsen vika. Kyllä lapsella on oikeus tietää kuka on oma isä.
 

Yhteistyössä