Miten saan miehen jättämään minut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "teeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"teeri"

Vieras
Haluan erota. Tästä suhteesta ei ole enää mitään jäljellä, mutta mies ei näe sitä.
Ei yhteisiä hetkiä, asioita, jutustelua, seksiä, mitään näistä ei ole enää kahteen vuoteen ollut.
Olen vuosi sitten toipunut masennuksesta ja miehestä se, että seksiä ja läheisyyttä ja mitään muutakaan ei ole sen takia, että toivun vielä siitä. Hän on ihana mies ja haluaa ymmärtää minua ja odottaa, että olen valmis elämään taas suhteessa. Mutta kun mitään suhdetta ei enää ole. Olen ihan kamala ihminen, mutta en voi jatkaa näin.

Välitän kuitenkin miehestä enkä halua pahoittaa hänen mieltään, tyhmää, tiedän. Mutta haluan, että hän jättää minut, tajuaa miten tätä suhdetta ei ole enää olemassakaan.
Miten saan miehen jättämään minut?

Kaikista pahiten pahoitat miehesi mielen tuollaisella perseilyllä, että omalla käytökselläsi yrität saada hänet jättämään sinut. Paljon helpompaa hänelle olisi se, että itse jättäisit hänet reilusti. Nimim. kokemusta on useastakin miehestä, joilla ei ollut munaa jättää minua, sen sijaan alkoivat käyttäytyä niin ilkeästi ja inhottavasti ettei minulle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lähteä suhteesta kuukausia kärsittyäni ihan selittämättömästä käytöksestä.

Olet vaan oma itsesi, kyllä mies huomaa ajan myötä ettet rakasta, ja hänenkin tunteensa viilenevät. Ymmärrän hyvin ettet raaski itse jättää, olen ollut samassa tilanteessa. Meillä se meni niin etten tehnyt mitään sen kummempaa, mies sitten huomasi ajan myötä etten rakasta enää, ja erosimme. Mutta mikä parasta, täysin ystävinä. Jos olisin jättänyt hänet, kun hänellä oli vielä tunteita minua kohtaan, ystävinä eroaminen ei välttämättä olisi onnistunut.

koska en siis halua satuttaa miestä, en halua pettää, satuttaa tai ilkeillä.

Ehkä mun sitten on vaan odotettava, että hän huomaa, niin kuin Suzyanne sanoi?
Tuntuu, että olen niin paljon pahaa jo hänelle masennuksellani aiheuttanut, etten tosiaankaan enää halua satuttaa mitenkään, en henkisesti, enkä fyysisesti.

mun mielestä on aika törkeetä olla yhdessä ja vaan oottaa että se toinen huomaa ettet halua olla yhdessä, et rakasta et halua olla. jokainen ansaitsee olla SE jollekin. hukkaat vaan molempien aikaa ja energiaa. minkä takia? koska et halua olla se "pahis". :( mä en haluisi ikinä olla hetkeäkään jonkun kanssa joka on mun kanssa vääristä syistä. sillä aikaa kun sä ootat että mies jättää sut voi häneltä mennä ohi joku joka rakastaisi häntä sellaisena kuin hän on.

Mutta jos mies rakastaa kovasti niin hän odottaa vaikka maailman tappiin saakka että suhde taas toimisi, puhun kokemuksesta. Ja se satuttaa sitten myöhemmin miestä vaan lisää kun on odottanut "ikuisuuden" ja kyllästyt odottamaan sitä että hän tajuaisi asian oikean laidan ja päätät suhteen itse. Suo siellä, vetelä täällä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23362753:
mun mielestä on aika törkeetä olla yhdessä ja vaan oottaa että se toinen huomaa ettet halua olla yhdessä, et rakasta et halua olla. jokainen ansaitsee olla SE jollekin. hukkaat vaan molempien aikaa ja energiaa. minkä takia? koska et halua olla se "pahis". :( mä en haluisi ikinä olla hetkeäkään jonkun kanssa joka on mun kanssa vääristä syistä. sillä aikaa kun sä ootat että mies jättää sut voi häneltä mennä ohi joku joka rakastaisi häntä sellaisena kuin hän on.

En halua häntä pitää suhteessa turhaan ja tuhlata hänen aikaansa. Hän sanoo rakastavansa minua ja että ei halua erota. En halua nähdä hänen kärsivän ja olevan surullinen, välitän kuitenkin hänestä. Ja jos nyt sanon, että haluan erota, hän murtuu täysin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23362753:

Peesi. Otat vaan asian reilusti esille ja kerrot mitä mieltä olet.

[QUOTE="teeri";23362715]koska en siis halua satuttaa miestä, en halua pettää, satuttaa tai ilkeillä.

Ehkä mun sitten on vaan odotettava, että hän huomaa, niin kuin Suzyanne sanoi?
Tuntuu, että olen niin paljon pahaa jo hänelle masennuksellani aiheuttanut, etten tosiaankaan enää halua satuttaa mitenkään, en henkisesti, enkä fyysisesti.[/QUOTE]

just. saatat joutua odottelemaan loppu ikäsi..

Miset vaan puhuisi miehes kanssa ja jättisi häntä reilusti,miusta tuo olis molempien kannalta parempi ja reiluin teko.Älä turhaan satuta miestäsi jollain muulla touhulla.
Miksi jäädä odottamaan että, mies huomaa ettet rakasta enää,tuhlaat vaan molempien aikaa ja mahdollisuutta onneen rakastavan ihmisen ihmisen kanssa?:hug:

[QUOTE="teeri";23362633]Haluan erota. Tästä suhteesta ei ole enää mitään jäljellä, mutta mies ei näe sitä.
Ei yhteisiä hetkiä, asioita, jutustelua, seksiä, mitään näistä ei ole enää kahteen vuoteen ollut.
Olen vuosi sitten toipunut masennuksesta ja miehestä se, että seksiä ja läheisyyttä ja mitään muutakaan ei ole sen takia, että toivun vielä siitä. Hän on ihana mies ja haluaa ymmärtää minua ja odottaa, että olen valmis elämään taas suhteessa. Mutta kun mitään suhdetta ei enää ole. Olen ihan kamala ihminen, mutta en voi jatkaa näin.

Välitän kuitenkin miehestä enkä halua pahoittaa hänen mieltään, tyhmää, tiedän. Mutta haluan, että hän jättää minut, tajuaa miten tätä suhdetta ei ole enää olemassakaan.
Miten saan miehen jättämään minut?[/QUOTE]

Ennen kun meette naimisiin. Ei kannata hommata avioliittoo ja lapsia jos ei kestä sitä, että jossain vaiheessa ei eletäkkään enää hurmoksessa. Tässä se taas nähtiin, niin myötä kuin vastamäessä.

Ei tässä muu auta kun erota nyt. Kerään rohkeutta. Toivottavasti me pysytään miehen kanssa hyvissä väleissä.

On niin väärin, että näin voi käydä, toinen rakastaa mutta toinen ei :'(

[QUOTE="teeri";23362808]En halua häntä pitää suhteessa turhaan ja tuhlata hänen aikaansa. Hän sanoo rakastavansa minua ja että ei halua erota. En halua nähdä hänen kärsivän ja olevan surullinen, välitän kuitenkin hänestä. Ja jos nyt sanon, että haluan erota, hän murtuu täysin. :([/QUOTE]

kyllä hän toipuu. selitä hänelle kunnolla että miksi haluat erota. voi olla että miehestä tulee katkera ja surullinen mutta loppupeleissä jokainen on vastuussa omasta onnesta. et voi pakotta itteesi rakastamaan häntä, etkä voi syyllisyyden takia olla yhdessäkään.

Yhteistyössä