miten saan miehen harjoittamaan "kevyttä seksiä" lakananvaihdon jälkeen ainakin kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:
välillä harrastellaan myös muualla, ja yleensä viimoinen puolituntinen harrastellaan suihkun puolella osaltaan tämän hikisyyden vuoksi, tulee samalla pestyä, mutta hirveä pyykkivuori muutenkin, saati sitten joka ilta parivuoteen lakanoita pesemässä...

yökkkkk

eikös se ole ihan normaalia että seksiä harrastaessa hikoilee? kyllä itsekin hikoilen, mutta mies vielä enemmän, koska hän siinä isoimman työn tekee...

no mites jos annat miehen kölliä alla ja huhkit ite siinä päällä?

kyllä olen itse myös päällä(lähinnä sitten kun tuntuu että haluan tulla), mutta kyllä siinä hikoilee ihan yhtälailla...

Alkuperäinen kirjoittaja mars:
Lenkille mars, jos seksi hikoiluttaa. Niin tein itsekin vuosi sitten ja eipä tartte hikoilla enää sekstatessa!

Tätä mä suosittelisin. Tunnin lenkki ja sama seksiä niin kauan kunnes hikoilu vähenee merkittävästi tai loppuu. Tai lääkäriin.

Kyllä meilläkin seksiä harrastetaan keskimäärin vähintään kerran päivässä ja kolme lasta on. Meillä myös mies hikoilee, mutta ei onneksi niin paljon, että lakanoita tarvitsisi joka päivä vaihtaa kuitenkaan... Kai joka asiassa ne huonotkin puolensa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lenkille mars, jos seksi hikoiluttaa. Niin tein itsekin vuosi sitten ja eipä tartte hikoilla enää sekstatessa!

Tätä mä suosittelisin. Tunnin lenkki ja sama seksiä niin kauan kunnes hikoilu vähenee merkittävästi tai loppuu. Tai lääkäriin.

onko oikeasti lääkärin paikka jos mies hikoilee seksiä harrastaessa? siis meillä on yleensä seksi pelkkää liikettä mitä erilaisimmissa akrobattisimmissa asennoissa, ja mies ei ole mitenkään fyysisesti huonossa kunnossa,käy vähintään 4krt/vko salilla, ja työnsäkin puolesta saa fyysistä liikuntaa päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No ei mua kauheest sinänsä haittaa, paitsi jouluna just olin vaihtanut puhtaat lakanat ja mies heitti karmeet mällit suoraan niille lakanoille samana iltana. sillon mulla meinas mennä yli :whistle:

Muista ensi kerralla pyydystää ne suukkuun :p

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
No ei mua kauheest sinänsä haittaa, paitsi jouluna just olin vaihtanut puhtaat lakanat ja mies heitti karmeet mällit suoraan niille lakanoille samana iltana. sillon mulla meinas mennä yli :whistle:

Mä ihan tosi yritin :D

Ne vaan lensi hirveessä kaaressa mun naaman ohi

Ei minustakaan tuommoinen hikoilu ole enää normaalia... Tai teillä on runsaasti ylipainoa tai tosi huono kunto. Meillä 2hoikkakehoista ja vaikka tunti jyystettäisiin duraselpupu vauhdilla niin ei meinaa tulla hiki pintaan kunnolla. Ehkä 1-2krt/vuodessa vähän lakana kostuu, eikä tosiaan vaadi vaihtamista sen takia.

onko oikeasti lääkärin paikka jos mies hikoilee seksiä harrastaessa? siis meillä on yleensä seksi pelkkää liikettä mitä erilaisimmissa akrobattisimmissa asennoissa, ja mies ei ole mitenkään fyysisesti huonossa kunnossa,käy vähintään 4krt/vko salilla, ja työnsäkin puolesta saa fyysistä liikuntaa päivittäin.

No ei ole! Hyväkuntoisilla ihmisillä on yleensä hyvä aineenvaihdunta ja se taas aiheuttaa hikoilua.

Jos hikoilee aina rasituksessa runsaasti, mä kävisin ihan peruslääkärintarkistuksessa, vaik 30-vuotis tms ja pyytäisin verikokeet samalla. Tulis kaksi kärpästä samalla :) Ja jos mitään ei löydy niin lycka till, tulihan kolesterolit ym katsottua ja muistakaa satsata laatuun pyykkikoneen ja kuivausrummun osalta. Mutta mä tutkituttaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:

Mä ihan tosi yritin :D

Ne vaan lensi hirveessä kaaressa mun naaman ohi

:laugh: :laugh: mä kuolen nauruun * kuivttelee mielessään tajuttoman mällin joka kiitää hirmusta vauhtia kohti lakanaa ja nainen yrittää kaapata sitä...ja huti *

oonkohan vähän väsy jo :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
hyi helvetti, mä en sekstailis miehen kanssa joka hikoaa kuin possu! :x

ehkä et ole ikinä saanut kunnon kyytiä ;)

jos äijä oikeasti hikoaa seksistä niin pahasti että lakanat joutuu vaihtaa joka kerran jälkeen niin se ei ole enää "kunnon kyytiä" vaan joko miehessä on joku (ällöttävä ) vika tai sit teiän seksi on jotain 100 metrin aitajuoksua. ja ei, se ei kyllä vastaa mun käsitystä hyvästä seksistä. en tykkää singereistä.

Huhhuh mikä onkelma.
No ootko ap sanonu miehelles että et oikein positiivisella tavalla ajattele siitä jokailtasesta lakananvaihtorumbasta? Ja onko teidän aina pakko harrastaa "kunnon kyytiä", niin että ne lakanat sitten kastuu? Eikö joskus vois kokeilla hellää meininkiä, niin ei sunkaan tarvis niitä lakanoita vaihtaa...

Meillä mies hikoaa hieman jos on työläs hänellä saada, sillon saattaa kestää pidempään sitä aitajuoksua. Mutta ei normaalisti. Enkä minäkään kyllä...

Yhteistyössä