Miten saan Lasteni Äidin ammattiauttajalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies Hämeestä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies Hämeestä!

Vieras
Hei! Täs tänään avopuoliso sanoi ja uhkasi viedä oman henkensä autolla ja jättää minut kahden rakkaan lapsien kanssa! Hän Ei jaksa elää!!? Hänelle otti koville isänsä pois nukkuminen!! Apua ei haettu sillon, ja puhua ja soitaminen sukulaisille on kieletty ja jos sen teen niin kostaa sen jotenkin Mulle!! Mistä sais hakea apua? Olen mies joka rakastaa lapsiansa ja Avovaimoa yli kaiken!

Kamalaa :(. Voisit soittaa salaa terveyskeskukseen tai sairaalan päivystykseen ja kysyä, että olisiko siinä kunnossa, että kriteerit tahdonvastaiseen hoitoon toteutuisivat.

[QUOTE="vieras";25180773]Kamalaa :(. Voisit soittaa salaa terveyskeskukseen tai sairaalan päivystykseen ja kysyä, että olisiko siinä kunnossa, että kriteerit tahdonvastaiseen hoitoon toteutuisivat.[/QUOTE]
Jos ei siis suostu itse apua vastaanottamaan.

siis samaan paikkaan missä olitte perhevalmennuksessa ja lapset käy tarkastuksissa,kerro tilanne.Jos mahdollista mene käymään ja kerro neuvolassa asiasta kasvotusten... Vakava tilanne teillä,vaimosi todella tarvitsee apua. Pakko hoitokriteerit täytyy jos on vaaraksi itselleen tai muille...TSEMPPIÄ

Jos ihminen on vaaraksi itselleen tai muille, silloin hänet voidaan toimittaa psykiatriselle myös ilman suostumusta.
Tilanne kuulostaa akuutilta, joten voit tilata ambulanssin ja kertoa heille, mikä on tilanne. Sairaalahoito on ainut mahdollisuus nyt kun tilanne on noin paha.
Ja tiedän mistä puhun, olen oman puolison joutunut kaksi kertaa toimittamaan hoitoon itsetuhoisuuden vuoksi ja se on ollut paras päätös ja tilanne on saatu rauhoittumaan.