Mun top 3
1.Saarioisen tonnikalasalaatti on huippu hyvää, mutta kotona ensaa tehtyä yhtä maukasta.
2. Atrian muusia lihapullakermakastikkeella, kastike ihanaa! Sitäkään ei saa kotona tehtyä samanlaista, melkein yhtä maukasta tulee eines kermakastikejauheesta
3. Knorr spagettikastike!! ikinä ei saa yhtä hyvää tehtyä ite
Miten onnistuisi?
1.Saarioisen tonnikalasalaatti on huippu hyvää, mutta kotona ensaa tehtyä yhtä maukasta.
2. Atrian muusia lihapullakermakastikkeella, kastike ihanaa! Sitäkään ei saa kotona tehtyä samanlaista, melkein yhtä maukasta tulee eines kermakastikejauheesta
3. Knorr spagettikastike!! ikinä ei saa yhtä hyvää tehtyä ite
Miten onnistuisi?