Miten saan hammastahnan irti kangassohvasta??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Kuopus meni sitten tyhjentämään tuubillisen pepsodenttiä sohvaamme. Kyseessä on siis tumman harmaa kangassohva, jonka päällisiä ei saa irti. Yirtin ehti hangata märällä rätillä ja pesuaineella ja sitten vielä suihkutin tekstiileille trakoitettua puhdistusvaahtoa, jonka annoin vaikuttaa ohjeessa olevan ajan. Mutta ei se hammastahna vaan irtoa, siis siitä jäi sohvaan vaaleat läikät näkyviin. Joten mahtaakohan olla enää mitään tehtävissä?

Mene lemmikkieläinliikkeeseen ja osta Hajuton (tais olla Pinnat &Tekstiili) merkkistä hajuntappo- /puhdistusainetta. On pelastanut mut jo lukemattomia kertoja menettämästä hermoja kaiken maailman tahroihin. Mielestäni ihmeainetta, on saanut jopa valkoiseen mattoon kuivuneet koirankakat (jotka on vielä kaiken lisäksi liiskattu mattoon astumalla päälle) lähtemään tosi helposti. Tai itse asiassa silloin mattoon jäi vain muuta mattoa puhtaampi läiskä... Taitaa olla melkoista mainosta, mutta olen itse aivan hurahtanut kyseiseen aineeseen. Aikaisemmin yritin saada pyykistä tahroja pois esim. vanishilla, mutta vasta tota hajutonta käyttämällä olen alkanut uskomaan tahranpostoaineisiin.

Yhteistyössä