Miten saada...

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti
en tiedä, samaa tässä ihmettelen. Ajattelin että en painosta, josko se vaikka alkaisi taas kiinnostamaan....eipä minulla oikeasti niin kauheasti ole ehtinyt haluttamaan myöskään, lapset (2 ja 5) pitävät siitä huolen... =)
 
ei painostusta
Joo ei ainaskaan kannata painostaa, ku sit toisella menee ainaski halut. Meillä oli tässä melkein kuukausi taukoa ja monesti kyselin, et millon voitas harrastaa niin mies sanoi, että jos sää jokapäivä kysyt niin sit et ainaskaan saa tai jotai sinnepäin.

Enpä oo nyt sitte kyselly vähäänaikaan ja toissapäivänä ja eilen ollaan harrastettu seksiä mieheni aloitteesta :p
 
hyvä kysymys
tota samaa mietin joka päivä.meillä ei olla harrastettu seksiä kohta 2vuoteen.Itse haluisin kovasti,mutta en saa miestä haluamaan.olla koitettu keskutella asiasta,mutta mies ei osaa/halua kertoa mistä johtuu ettei halua seksiä.Meidän tyttö on2v2kk.ennen meillä oli hyvä seksielämä mutta jotain tapahtui matkan varrella.en ole enään pitkää aikaan edes jaksanut pyytää mieheltä,en jaksa niitä pakkeja.tässä mä vaan odottelen että miehen halut joskus vielä heräävät.
 
Pelkääkö miehesi että tulisi uusi vauva? Monesti mies voi "säikähtää" vauvan tuomaa vastuuta saati sitten suhteellisen roisia synnytystä. Siis miehen silmin katsottuna. Kysy sitä, et menetä mitään.
 
ihan oikeesti
....kai jokainen tajuaa etta eri elamantilanteissa eri asioihin kesakittyy eri lailla. esim. kun lapset on pienia niin aika tarkkaan voimat ja aika menee niiden hoitamiseen, voi olla paljon ylitoita tai stressia toissa, on ehka masennusta ym. ehka seksista ei kuitenkaan kannata ottaa pulttia, oma puolison kanssa on varmaan muitakin asioita joista ollaan eri tai samaa mielta.

liian usein kyseenalaistetaan sovitaanko me enaan yhteen sankyhommissa (se voi kuitenkin muuttua vuosien varrella), mut en ole lukenut montaa viestia jossa ihmeteltais sovitaanko me alyllisesti, sosiaalisesti tai moraalisesti yhteen.

taa parisuhde palsta on usein keskittynyt alapaan asioihin, ihan hyva ja kiva mut toivottavasti siella ylapaassakin on aktiivista. :kieh:
 

Yhteistyössä