K
kroohhh
Vieras
Olen aika ajoin yrittänyt tässä jonkin sortin unikoulua vauvalle, mutta aina ne ovat metsään menneet. Vauva ei kerrassaan vain viihdy sängyssään, vaikka mitä tekisi. Aina pieni vain nousee ensin istumaan ja sitten seisomaan pinnojaan vasten, surkeasti itkien. Ei ole vain sydäntä huudattaa toista ja pelkään, että se vaikuttaa kiintymyssuhteeseenkin jollakin lailla, jos antaisin toisen vain huutaa itsensä nukuksiin asti.
Kuitenkin koen yöt vauva vieressäni mahdottomiksi. Koen, että vauva tankkaa tissillä noin 1-2 tunnin välein ja itse koen nukkuvani ns. koiranunta. Aamulla ei ole lainkaan levännyt ja virkeä olotila. Päinvastoin haluaisi vain jatkaa nukkumista. Mutta pakko on nousta, kun vauvakin herää. Sitten olotila on ihan tokkurainen ja "sumuinen".
Ikää vaavilla on reilun viikon päästä 8kk.
( Kuitenkin päiväunilla saan kuitenkin levättyä ihan ok. Silloin vaavi syö vain kerran ja alkaa nukkua. Unet kestävät noin 2 tuntia + päikkäreitä on nukkuu 2 kertaa per päivä. )
Mutta öistä en pidä -en lainkaan.
Kuitenkin koen yöt vauva vieressäni mahdottomiksi. Koen, että vauva tankkaa tissillä noin 1-2 tunnin välein ja itse koen nukkuvani ns. koiranunta. Aamulla ei ole lainkaan levännyt ja virkeä olotila. Päinvastoin haluaisi vain jatkaa nukkumista. Mutta pakko on nousta, kun vauvakin herää. Sitten olotila on ihan tokkurainen ja "sumuinen".
Ikää vaavilla on reilun viikon päästä 8kk.
( Kuitenkin päiväunilla saan kuitenkin levättyä ihan ok. Silloin vaavi syö vain kerran ja alkaa nukkua. Unet kestävät noin 2 tuntia + päikkäreitä on nukkuu 2 kertaa per päivä. )
Mutta öistä en pidä -en lainkaan.