Miten saada vähän ryhtiä kroppaan kun liikuntaa on niin "hankala" harrastaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
haluaisin vähän kiinteyttää kroppaa eli saada lihaksiin vähän vetreyttä ettei ne vaan makaa löysinä. Olen tosi huono harrastamaan mitään liikuntaa. Mitä voisin tehdä mikä olisi helppo aloittaa ja silleen että kanssa tulee tehtyä? Mikään ryhmäliikunta tms kerho ei onnistu sillä minulla on kolmivuorotyö.
Yritän tässä pudottaa pari kiloa ruokavaliolla mutta lihaksia ei ole ja pelkään että nekin lähtee kun laihdutan.
 
No entäs pienet painotkin niil voi tehdä vaik mitä eikö nyt ole jo jumpparyhmiä missä liukuvia aikoja vai jaksaisitko yövuoron jälkeen viellä tehdä ryhmäjumpat ja siellä olisi muitakin yövuorolaisia
 
vierailija
Nilkkapainot? Ryhtiliivi? Kävele, älä aja autolla ovelta ovelle. Venyttele.

Tämä on jo toinen aloitus aiheesta, oletko tehnyt mitään asian eteen tällä välin?
 
vierailija
On mullakin kolmivuorotyö eikä se estä liikunnan harrastamista. Ryhmäjumpista en ole ikinä kiinnostunut. Vuorotyön ansiosta salille ja uimahalliin pääsee silloin kun siellä ei ole ruuhkaa
 
Asiasta ei pidä tehdä hankalaa.

Sen sijaan, että mietit mitä voisit tehdä, tee jo!

Kymmenen askelkyykkyä, viisi kummallakin jalalla. Punnerra jokunen kerta pöytää tai edes seinää vasten. Nosta itsesi tuolilta käsien varaan (siis persus irti tuolista) tai vedä vatsa sisään, olkapäät taakse ja röyhistä rintaa.

Keksi lisää pieniä juttuja jota voit tehdä pitkin päivää. Vessassa käydessä seiso kymmenen sekuntia yhdellä jalalla. Sit toiset kymmenen toisella. Sen voi tehä duunissakin, kukaan ei vessaan näe.
 
vierailija
Asiasta ei pidä tehdä hankalaa.

Sen sijaan, että mietit mitä voisit tehdä, tee jo!

Kymmenen askelkyykkyä, viisi kummallakin jalalla. Punnerra jokunen kerta pöytää tai edes seinää vasten. Nosta itsesi tuolilta käsien varaan (siis persus irti tuolista) tai vedä vatsa sisään, olkapäät taakse ja röyhistä rintaa.

Keksi lisää pieniä juttuja jota voit tehdä pitkin päivää. Vessassa käydessä seiso kymmenen sekuntia yhdellä jalalla. Sit toiset kymmenen toisella. Sen voi tehä duunissakin, kukaan ei vessaan näe.
Tää on jo paljon!

Mä oon aina tehnyt näin, ja mies on nauranut että ei tuollaisesta ole hyötyä. No nyt viiskymppinsenä mä olen hoikka ja hyvässä kunnossa, lihaksiakin on jonkun verran, ja mies on ylipainoinen jäykkä ukonrahjus...olisikohan vain kannattanut matkia mua?!
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-

Yhteistyössä