miten saada tyttö =) nyt tähän pinoon tyttö vinkit =)

  • Viestiketjun aloittaja nunu
  • Ensimmäinen viesti
nunu
3 poikaa löytyy ja kun ukon maximi lukumäärä on 4 niin olisi kiva jos viiminen olis tyttö
tai tyttööhän oon aina salaa toivonut mutta noita poikia vaan ilmaantunut =)

mitkäs oli ne tyttö jutut millä EHKÄ vois tulla tyttö =)
tai sit mun mies vaan omistaa poika siittiöitä
 
nunu
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
No samalla lailla kun poikiakin.
ei tytöissä oli näitä hömpän pömpän vanhan ajan ennustuksia.. (tai kai niitä pojissakin on mut tytöistä kaipaan)

eihän ne 100 varmoja oo mut voishan sitäkokeilla..
 
nunu
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeiltu on :):
Kannattaa ajoittaa h-hetki päivää paria ennen ovulaatiota. Tyttösiittiöt elää pitempään. Itsellä ainakin tämä on pitänyt paikkansa.

entäs jos ei tiä ovispäiväänsä?? niitähän oli kyl jotain tikkuja apteekissako niitä myydään??
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja 5 lasta:
Ei sitä voi vaikuttaa. Mulla eka poika sit 3 tyttöä ja nyt yritin poikaa tikuttamalla ja tyttö tuli :)
Kyllä se johtuu niin monesta asiasta....
Näinhän se oikeesti kyllä on. Miehen siittiöt muuttuu vuosien kuluessa,naisen ph-arvo ja niin edespäin. Yrittää aina voi ;) Pääasiahan on se et saa sen vauvan.
 
nunu
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja 5 lasta:
Ei sitä voi vaikuttaa. Mulla eka poika sit 3 tyttöä ja nyt yritin poikaa tikuttamalla ja tyttö tuli :)
Kyllä se johtuu niin monesta asiasta....
Näinhän se oikeesti kyllä on. Miehen siittiöt muuttuu vuosien kuluessa,naisen ph-arvo ja niin edespäin. Yrittää aina voi ;) Pääasiahan on se et saa sen vauvan.
näinhän se on..mut yrittää saa..=) eikä se väljä ookumpi sieltä tulee..
ja jos vaik nyt koitan poppakonstit,tikut ym ja tyttö tulis ni mäaattelen jee se onnistu vaikka oikeesti se johtuu kyl ihan kaikista muista seikoista..
 
vieras
Mun miehellä on kolme poikaa ja tämä neljäs oli tyttö..kaksi nuorimmaista on yhteisiä.Ja tytössä virtaa naisenergiaa(jo 4v) ja jos miehen ekat lapset olisi olleet tyttöjä,niin voi olla ettei hänellä neljää olisi ;) Siis kyllä pojat on "helppoja"...............
 
nunu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hohhoijaaa taas! Parempi kun jätätte sen neljännen tekemättä niin eipähän tarvi lapsen kärsiä siitä että on mahdollisesti poika!!!!!!
höh ei sen siitä tarvi kärsiä vaikka poika oliskin.. saahan se poikakin olla mutta tyttökin ois kiva piristys meidän poika laumaan
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nunu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hohhoijaaa taas! Parempi kun jätätte sen neljännen tekemättä niin eipähän tarvi lapsen kärsiä siitä että on mahdollisesti poika!!!!!!
höh ei sen siitä tarvi kärsiä vaikka poika oliskin.. saahan se poikakin olla mutta tyttökin ois kiva piristys meidän poika laumaan
Ei tarvitse kärsiä?! :eek:
Itse toitotat kuinka olet vain toivonut tyttöä ni eiköhän sun pojatkin ole sen joskus kuullut ja kokenut!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nunu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hohhoijaaa taas! Parempi kun jätätte sen neljännen tekemättä niin eipähän tarvi lapsen kärsiä siitä että on mahdollisesti poika!!!!!!
höh ei sen siitä tarvi kärsiä vaikka poika oliskin.. saahan se poikakin olla mutta tyttökin ois kiva piristys meidän poika laumaan
Ei tarvitse kärsiä?! :eek:
Itse toitotat kuinka olet vain toivonut tyttöä ni eiköhän sun pojatkin ole sen joskus kuullut ja kokenut!!
Me syömään vähän suklaata, niin tuut paremmalle päälle. =)

Ap:lle: meillä ei nuo mikkään pitäneet paikkaansa. Tyttö tuli, vaikka tekotapa tais olla just se, mistä sanotaan, että näin tuloo poikia. :xmas: (ja ei. Ei tähdätty kumpaankaan. ...ei varsinaisesti edes vauvaan, mutta se ei tarkoita sitä, että tuo jotenkin kärsisi meillä nyt siitä, että a) syntyi ja/tai b) että on tyttö. Äitin silmäterä =) ).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on kolme poikaa ja tämä neljäs oli tyttö..kaksi nuorimmaista on yhteisiä.Ja tytössä virtaa naisenergiaa(jo 4v) ja jos miehen ekat lapset olisi olleet tyttöjä,niin voi olla ettei hänellä neljää olisi ;) Siis kyllä pojat on "helppoja"...............

Sama meillä, mies sanoi et kun ton ois tienny ois jättäny tekemättä! Vitsinä toki, mutta pikkuneiti osaa kyllä rassata hermoja ja tosiaan on kuulemma sata kertaa työläämpi ku pojat. Mutta kummasti silti isin lellikki:)
 
Vanha sanonta pitää paikkansa että tytöt saadaan ja pojat tehdään. Ne perheet jotka sanovat tekevänsä lapset, saavat poikia. Ne joille lapset on saatu, heillä on useimmin tyttöjä. Tämä perustuu siihen että parin seksi ei olisi "panemista" vaan rakastelua. Ovulaation ajoitus on oltava tarkempi ja mielellään vain yksi akti per ovulaatio. Sillä useampi akti ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen lisää pojan todennäköisyyttä. Tytöistä sanotaan että ne syntyy suuresta rakkaudesta ja se pitää joskus paikkansa. Luonto auttaa tässä. Oksitosiini mikä on myös rakkauden ja kiintymisen hormoni auttaa paria heidän tietämättään löytämään toisensa juuri oikealla h-hetkellä. Ajoitus on siis oltava melkein tunnilleen oikea, eikä varmistelu ennen tai jälkeen välttämättä auta. Aktin luonne voi vaikuttaa; ei ole kovin aktiivista, nainen vähempi kuin mies. Kaikki täytyy tapahtua " luonnostaan". Ja jos homma otetaan lasten tekemisenä niin tytön saamiseksi todennäköisyys pienenee. Kun rakastelu on hellää ja hidasta ja ajoitus on oikea niin tyttövauva voi olla hyvinkin todennäköinen. Myös miehen rooli on aktissa tärkeä, ne jotka työntää hitaasti on parempi kuin ne jotka nakuttaa menemään kuin singer. Asian ajattelu; että nyt tehdään tyttövauvaa ei auta siis yhtään.
 

Yhteistyössä