Miten saada takuuvarmasti orgasmi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasO

Vieras
Siinähän se kysymys jo tulikin. Eli, en koskaan ole saanut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Sormettaminenkaan ei johda mihinkään. Muutamaan vuoteen en ole edes yrittänyt saada mutta nyt haluaisin kyllä kokea sen. Kiihotun kyllä ja nautin seksistä mutta loppuhuipennusta ei koskaan tule. Olisko olemassa vaikka jotain lelua jolla saa lähes takuuvarmasti? Vai olenkohan minä ihan toivoton tapaus?

Tarvisit paljon kokeneen miehen :) Näin minä sain 1. orgasmini tuossa 25 v iässä jolloin aktiivinen seksielämä oli kuitenkin jatkunut jo 9 vuotta. Erosin pitkäaikaisesta poikakaverista ja hulluna ja aktiivisena sinkkuaikana oli paljon miehiä ja niistä sitten löytyi näitä "todella kokeneita naistenkäsittelijöitä" ja sitten sain ekan orgasmini (mies käytti sekä kieltä että sormia) ja vasta sen jälkeen ymmärsin miten sen itselleni saan ja mitä vaatia myös mieheltä :)

En saa minäkään sormella ite saan itselleni kyllä mm kaalimadolla ja muillakin madoilla

mutta sitten en taas sexin aikana kiihotun kyllä ja tuntuu hyvältä ja tykkään sexistä mutta se loppuhuipennus on kans jäänyt.

Niin ja muista jännittää lantionpohjalihaksia samalla ja mulla auttaa hengityksen pidättäminen (en saa orgasmia jos hengitän just ennen ja sen aikana; menee ohi... :P )

Minä saan takuuvarmasti kun olen miehen kanssa yhdynnässä ja samalla hieron klitorista hieromasauvalla, hommaa vauhdittaa vielä entisestään jos mies imee tai hieroo rintoja/nännejä :) Meillä on sellainen silikoninen paristokäyttöinen (todella hiljainen!) hieromasauva.