orgasmi hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulis jo...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulis jo...

Vieras
Rakastelu on minulle lähinnä henkinen nautinto. Nautin suunnattomasti siitä, kun toinen on niin lähellä ja olen toista lähempänä kuin koskaan voi olla... En ole oikeastaan koskaan rakastelulta odottanut räjähtäviä orgasmeja, sillä niitä en saa... En saa orgasmia kuin aniharvoin jos silloinkaan.

(aijemmin yksin puuhastelu oli eri juttu. Ei ollut lainkaan vaikeaa saada...)

Vähän asia on alkanut kuitenkin kiusaamaan, kun aina vaan huonompaa suuntaa menee. Aina vain on vaikeampi saada ollenkaan orgasmia. Ei ole helppoa yhdessä puolison kanssa, eikä sen helpompaa yksin. En siis saa "sitä" tai sitten se on kovin laimea. Ei oikein tunnu missään.

No nyt on kyllä himot ja halutkin kateissa.

Lääkitys saattaa vaikuttaa asiaan. Lamictal, Neurotol, Seroquel. En ole synnyttänyt. Ikää minulla on 23

Olkoonkin syy mikä hyvänsä... haluaisin orgasmin takaisin. Onko kellään ollut syystä tai toisesta sama ongelma? Mikä on auttanut?

Pyydän, älkää sanoko "aika". Sitä on kulunut. Olen ollut kärsivällinen ja ajatellut, että "se tulee jos on tullakseen". En siis aijemmin ole paineita kerännyt asian suhteen. Olen "kotikonstein" yrittänyt asialle tehdä jotakin: lämmin vesi, omin käsin onneen, dildoakin olen koittanut... vaan eipä ole loppujen lopuksi kovin hääviltä mikään tuntunut. Mieheni ei ole ongelmaani huomannut, vaikka olen hänelle siitä puhunut... tai sitten ei vain välitä.

Gynekologille olen menossa. Puhun asiasta kyllä sille, vaikka kovin nolottaakin... Haluaisin kuitenkin... hieman "maanläheisempiä" neuvoja. Kyllähän gynekologi on alan lääkäri ja tietää varmasti teoriassa asiasta paljon... mutta...

Mulla auttoi vaihtamalla mies. Ekalla oli isohko vehje. Ei se niinkään kipeää käynyt. Mut sitten kun normaalimittainen mies tuli, niin johan alkoi hommat luistaa. Mistä lie johtunut. Liekö lyhyempi varsi aiheuttanut sen, ettei koko emätin ollut kiristynyt vaan sai rauhassa tulla orkku, ei mikään pötikkä sitä estänyt tulemasta. Siis liian pitkä ja paksu kikkeli esti orkkua tulemasta. Ei tarvinnut olla jännittyneessä tilassa kun iso kikkeli ei tukkinut.

sinulla taitaa vaikuttaa. Kysäsepäs lääkäriltä, sillä käsittääkseni ainakin osalla noista lääkkeistä saattaa olla sellainenkin sivuvaikutus.

On muuten niin, että orgasmi yhdynnässä on harvinaista herkua, ei jokapäiväistä ruokaa. Siitä puhutaan nykyään siinä sävyssä, että se kuuluu itsestäänselvyytenä, mutta ei näin todellakaan ole. Rakasteluun kuuluu niin paljon muuta sellaista, joka tuo onnellisen ja tyytyväisen olon, jotta kannattaa todella tehdä itselleen selväksi, että hyvä rakastelu ei ole orgasmista kiinni. Jos tehtäisiin sellainen gallup, jossa naiset vastaisivat totuudenmukaisesti tähän kysymykseen, hämmästyisit. Olen elänyt eirttäin hyvässä ja lämpimässä suhteessa, saanut lapsia ja ollut onnellinen vaimo. Silti orgasmit ovat olleet harvinaisia, niitä on ollut vain joskus. Ensimmäisen sain silloin, kun aloin luottaa kumppaniin ja pääsin pahimmista estoistani nuorena hormonimyrskyisenä, mutta seuraavaa saikin sitten odotella pitkään. Arjen keskellä väliä saattoi tulla vuosissakin. Silti tunnen, että minulla on ollut hyvä seksielämä, rikas ja hyvä suhde ja naisena olen täyspakkaus (eikä se tarkoita ulkopuolisia avujani, vaan omaa tunnetta), rakastan ja olen rakastettu.

Älä keskity nyt tähän asiaan liikaa, nauti muista hyvistä asioista. Läheisyydestä ja lämmöstä, rakastelusta ja toisen kosketuksesta.

Jos siihen on tottunut, on se kauhea puute kun ärsyyntyy, kiihottuu ja sitten kaikki j'ää kesken. Ei mitään hermolepoa se seksi ole.
Kysyjää neuvoisin tekemään sen ensin itselleen kunnolla esim. vibralla(kunnon kostutuksella ja sitten vasta kannattaa miestä valmistella ja alkaa häntä neuvomaan.Naisen kiihottamiseksi on niin paljon keinoja, että ne normaalit asiat tässä hektisessä maailmassa unohtuvat.
Orgasmia aletaan viritellä naiselle jo aamulla kun se illalla halutaan saada. Tuskin saat sitä ilman että keskustelet miehen kanssa avoimesti.Tee mielikuvaharjoittelua niitten asioitten kanssa, jotka sinua innostavat.

Yhteistyössä