Miten saada nopeiten ihonalainen finni pois? Kuivaaminen hammastahnallakaan ei auta kuin tavallisiin finneihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei auta mikään jos on todella syvällä. Ne kun ei aina tee "päätä" ihonpäälle, vaan katoavat ajan kanssa.

Itse joskus kokeillut ohuella neulalla reiän pistämistä finnin keskelle, mutta en suosittele. Ei siis auttanut, vaan turpa turposi entisestään...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei auta mikään jos on todella syvällä. Ne kun ei aina tee "päätä" ihonpäälle, vaan katoavat ajan kanssa.

Itse joskus kokeillut ohuella neulalla reiän pistämistä finnin keskelle, mutta en suosittele. Ei siis auttanut, vaan turpa turposi entisestään...

tuo on kokeiltu jo aiemmin, saman totesin..

Mistähän muuten johtuu, että tulee pelkästään noita ihonalaisia finnejä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

tuo on kokeiltu jo aiemmin, saman totesin..

Mistähän muuten johtuu, että tulee pelkästään noita ihonalaisia finnejä

Ne on hormonitoiminnasta johtuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mitään ole tehtävissä, ne on karseita. Parasta ois, kun oikeasti malttais pitää näppinsä erossa.

Voiko johtua ehkäisykapselista? Kannattaisikohan käydä poistattamassa se? Ehkäisyä en juuri nyt edes tarvitse kun en ole edes parisuhteessa. Oviksen ja menkkojen aikaan noita ilmestyy AINA. Monta kerrallaan ja pääsen niistä esim oviksen jälkeen eroon vasta kun menkkojen aikaan tulee jo seuraavat, aaaargggh

Yhteistyössä