Miten saada monta Isoa O:ta peräkkäin?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mielenkiintoni lopahtaa aina ensimmäiseen orgasmiin ja klitasta tulee niin kosketus arka että hipaisukin saa pomppaamaan, tiedättekö tunteen? Miten pystytte saamaan monta orgasmia samalla sessiolla?
 
v
jatkaa vaan hieromista. Minullakin klitoris menee tosi herkäksi ja mies ei saa koskea siihen, mutta itse voin varovasti jatkaa (en aina ja yleensä ei halutakaan jatkaa :)) , ja sitten jonkin ajan kuluttua "turtuu" ja alkaa tuntuu hyvälle................
 
joo
On mahdollista, mutta jos meinaa saada useamman peräkkäin, sen on tultava pelkällä yhdynnällä. Klitta menee herkäksi jos orgasmi saavutetaan sitä hieromalla. Ottakaa ohjat omiin "käsiinne" niin onnistuu, sillä tavoin löytyy se paras kohta jolla saa kunnollisia tajunnan räjäyttäjiä :p
 
annakkun mää näytän
kas näin

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:
Shift pohjaan ja painat monta kertaa näppiksellä nappulaa jossa lukee "o".
Eikus ihan tosissaan, tuo ei ole kaukana siitä toimivasta kaavasta :D Pitää vain vähän hidastaa sitä painallusta edellisen jälkeen...

Ennen sain useimpina kertoina monta, hyvin harvoin vain yhden.

Nykyisellään useammin nolla kuin sitä yhtä, ja yksikin tuntuu kipeältä kouristelulta hyvänolon sijaan. Mikä lie mennyt pieleen synnytyksen jälkeen. O-kiintiö täynnä nuoruuden nautiskeluista? :(
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
minä olen kai jotenkin outo, mutta minusta orgasmi ei edes tunnu mitenkään erityisen hyvältä :/
Väärät otteet, luulisin..
paitsi ettei auta minkäänlaiset otteet. joko saan orgasmin tai sitten en, ja vaikka saankin niin mikään nautinto se ei ole
etkö koskaan ole niistä nauttinut?
en. nautin kyllä seksistä, mutta orgasmi ei tunnu oikein miltään

 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
minä olen kai jotenkin outo, mutta minusta orgasmi ei edes tunnu mitenkään erityisen hyvältä :/
Väärät otteet, luulisin..
paitsi ettei auta minkäänlaiset otteet. joko saan orgasmin tai sitten en, ja vaikka saankin niin mikään nautinto se ei ole
etkö koskaan ole niistä nauttinut?
en. nautin kyllä seksistä, mutta orgasmi ei tunnu oikein miltään
Ikävää :( Mutta taivahan tosihan se on ettei kaikki niitä saa, kyse voi olla myös ihan henkilökemioista, ne ei aina kohtaa näissä jutuissa vaikka olis luonteeltaan kuinka toisiaan täydentävä pari.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
minä olen kai jotenkin outo, mutta minusta orgasmi ei edes tunnu mitenkään erityisen hyvältä :/
Väärät otteet, luulisin..
paitsi ettei auta minkäänlaiset otteet. joko saan orgasmin tai sitten en, ja vaikka saankin niin mikään nautinto se ei ole
etkö koskaan ole niistä nauttinut?
en. nautin kyllä seksistä, mutta orgasmi ei tunnu oikein miltään
Ikävää :( Mutta taivahan tosihan se on ettei kaikki niitä saa, kyse voi olla myös ihan henkilökemioista, ne ei aina kohtaa näissä jutuissa vaikka olis luonteeltaan kuinka toisiaan täydentävä pari.
juu :( aiemmin en saanut kenenkään kanssa orgasmia ollenkaan, nykyään tosiaan saan kyllä. ja ikääkin jo melkein 30 joten kai se on pakko luopua toivosta että enää tuon kummemmaksi muuttuukaan

 

Yhteistyössä