Miten saada mies tajuamaan ettei ole itsestäänselvyys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Siis mä myönnän että mä olen itsestäänselvyys, muttakun en sitä haluisi olla. Rakastamme toisiamme todella paljon, joten eroa en halua ottaa, siitä ei ole kyse. Mutta tuntuu usein että mies tekee ja tulee ja menee ihan niinkuin haluaa ottamatta huomioon minua, ja näin olen hänelle itsestäänselvyys.
Tiedän että monet vähänkin vahvemmat naiset olisi ottaneet jo kamansa ja lähteneet, mutta mä en sitä ihan tosissaan halua. Haluan vain arvostusta ja sitä että mies tajuaa että ei voi loputtomiin käyttäytyä itsekkäästi ja meitä muita perheenjäseniä ajattelematta.

Eli antakaas konsteja miten voin tehdä itsestäni vähemmän itsestäänselvän :) meniköhän nyt ihan oikein nämä sanat? :D hahah

No ole vähemmän itsestäänselvä :D Kun mies vaan ottaa ja lähtee taas, lähe vähän sen jälkeen jonnekkin, vaikka tyttökaverille ja pitäkää tyttöjen ilta. Tuu aamulla kotiin ja jos mies on tullut sitä ennen kotiin eikä oo ihmetelly missä oot, nii älä sinäkään ota puheeksi. Jos soittaa perään nii kerrot tietty että missä oot ja mitä teet, mut puhu silleen "daa, no täällä tietenki"-sävyllä :D Oo poikkeeva niissä tilanteissa, missä toimit aina samalla tavalla, eikä tän tarvii aina olla negatiivisessa mielessä.

Yhteistyössä