Onko mahdollista? Siis ihan juhannuksen jälkeistä pöhötystä ja turvotusta. Ois kiva jos lauantaihin mennessä sais pari kiloa pois niin ois yks mekko kivemman näköinen ehkä päällä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ravitsemusterapeutti partanen:Leikkaa vasen käsi irti.
Alkuperäinen kirjoittaja ravitsemusterapeutti partanen:Leikkaa vasen käsi irti.
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Nesteytystä vedellä ja sitten sen poistoa, esim kahvi/tee on hyvä kun toimivat diureettina eli poistavat nestettä. Samoin saunalla saa hyvin nestettä pois. Sekä uinnilla =)
Kunhan muistaa silti tuota nestettä juoda, mitäs tuo aikuisen tarvitsema vesimäärä nyt olikaan vuorokautta kohti? 2-2,5 litraa?
Kunhan tuon nesteen juonnin muistaa niin noilla keinoilla olen itse vyötäröä hieman kaventanut suoriin housuihin :ashamed: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Nesteytystä vedellä ja sitten sen poistoa, esim kahvi/tee on hyvä kun toimivat diureettina eli poistavat nestettä. Samoin saunalla saa hyvin nestettä pois. Sekä uinnilla =)
Kunhan muistaa silti tuota nestettä juoda, mitäs tuo aikuisen tarvitsema vesimäärä nyt olikaan vuorokautta kohti? 2-2,5 litraa?
Kunhan tuon nesteen juonnin muistaa niin noilla keinoilla olen itse vyötäröä hieman kaventanut suoriin housuihin :ashamed: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Nesteytystä vedellä ja sitten sen poistoa, esim kahvi/tee on hyvä kun toimivat diureettina eli poistavat nestettä. Samoin saunalla saa hyvin nestettä pois. Sekä uinnilla =)
En nyt tarkoita tätä vitsimielessä, mutta asutko sä Porvoossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Nesteytystä vedellä ja sitten sen poistoa, esim kahvi/tee on hyvä kun toimivat diureettina eli poistavat nestettä. Samoin saunalla saa hyvin nestettä pois. Sekä uinnilla =)
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Nesteytystä vedellä ja sitten sen poistoa, esim kahvi/tee on hyvä kun toimivat diureettina eli poistavat nestettä. Samoin saunalla saa hyvin nestettä pois. Sekä uinnilla =)
![]()
![]()
![]()
Ei helv, nyt alko itteekin naurattaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Nesteytystä vedellä ja sitten sen poistoa, esim kahvi/tee on hyvä kun toimivat diureettina eli poistavat nestettä. Samoin saunalla saa hyvin nestettä pois. Sekä uinnilla =)
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:En kyllä voi väittää siellä asuvani..
Ihan tässä Helsingissä seilaan.. :saint: