?
.
Vieras
onkohan mahdollista ssada oikeudessa valvottuja tapaamisia..siis lapselle ja isälle,kun aina kun poika on mennyt isälleen isä ei palauta lasta äidilleen. ja valehtelee äidistä..syöttää pojan suuhun sanoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hep:keskustella asiasta lastenvalvojan kanssa? Valvottuja tapaamisia saa ilman oikeuteen menemistäkin. [/quo
se on vaan ku isä ei suostu allekirjoittamaan mitään lappuja ja elaripaperitkin on kirjoittamatta..sekin täytyy hakea oikeuden kautta... eikä tämän paikkakunnan soskut kuuntele edes mua.. eli pitää yrittää oikeudenkautta hakea valvottuja tapaamisia..koska en lasta uskalla isälleen päästää kun ei palauta sitä ..poika vasta 4v.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mulle on sanottu että pitää tapaavan osapuolen itse hakea oikeuden kautta valvottuja tapaamisia.. Koitin itse aikanani niitä järjestää mutta sanottiin vaan että en itse voi hakea vaan on isän tehtävä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mulle on sanottu että pitää tapaavan osapuolen itse hakea oikeuden kautta valvottuja tapaamisia.. Koitin itse aikanani niitä järjestää mutta sanottiin vaan että en itse voi hakea vaan on isän tehtävä.
HÄ??
Meillä valvotut tapaamiset on määrätty sossusta minun ja lastenvalvojan aloitteesta.
Isä on yrittänyt ne kumota hovioikeutta myöten,muttei ole onnistunut