Miten saa harsot pehmeiksi?

.o.
Riippuu hirveästi myös harsoista, ikean harsot on ihan järkky kovia tekispä niille mitä tahansa.Äp:n harsot semi-kovia ja nukkaa ihan hitosti. Itte oon parhaaksi/pehmeimmäksi todennu nameit:in harsot. Meillä on pyykkikoneessa vauvaohjelma jolla kun pesee tulee huomattavasti pehmeämpää pyykkiä kuin normi ohjelmalla. Kuivausrumpu ois ihana, mutta ei mahdu meille.
Niin ja huuhteluaineena comfortin hajusteeton käytössä
 
"asdf"
Ainakaan vaippaharsoihin ei kannata käyttää huuhteluainetta, neste ei imeydy lainkaan yhtä hyvin kuin ilman (kokeilkaa!)

Mun kokemuksen mukaan ne kyllä pehmenee käytössä. Jos tuntuu karkeelta niin vähän vetelen ja pehmitän harsoa käsissäni ennen käyttöä.
 
ohis
Olen ostanut paljon erilaisia harsoja. Jotkut ovat ihanan pehmeitä heti ja pysyvät sellaisina ilman ihmekonsteja. Toiset ovat olleet karheita ja pysyneet sellaisina ja ne ovat päätyneet lähinnä vaipan sisälle lisäimuiksi. Jotkut ovat olleet ostettaessa karheita, mutta useamman 60 C pesun jälkeen ovat pehmenneet oikein mukaviksi. En käytä huuhteluainetta, enkä silitä/mankeloi. Kuivausrummussa varmaan tulisi kivan pehmeitä, mutta meillä ei sellaista ole.
 

Yhteistyössä